mijn man is verliefd op een ander

Discussie in 'De lounge' gestart door mama danique, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enibas

Enibas Bekend lid

8 nov 2011
    667
    0
    0
    He Danique. Jee, wat heftig. Weet je geen raad te geven, maar wens je veel succes en sterkte met deze vervelende situatie.'

Lfs, S.

2. me83

me83 Niet meer actief

komt het niet doordat hij zich miss iets weggecijfert voelt nu jullie zo met het kindje bezig zijn?

dat je meer moeder word in zijn ogen dan dat je vrouw was? sommige mannen kunnen daar wel eens problemen mee hebben.

en kan me voorstellen dat je bijv met buik niet jezlef altijd in je mooiste lingerie steekt..

miss mist hij daar iets in? of de aandacht met praten? schijnbaar krijgt/kreeg hij wel iets bij haar wat hij bij jou mist..het gevoel van belangrijk zijnofzo.. mannen zijn heel gevoelig daarvoor..en vind het ook best fout dat s.zus hier aan mee heeft gewerkt eigenlijk..

ze had hier best mee naar jou toe kunnen komen denk ik.

ik denk dat je hem langzaam een beetje moet onfrutselen wat hem dwarszit..

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jeetje! lijkt me afschuwelijk! En ga je het je broertje vertellen? Ik zou echt niet zo een geheim voor mijn zusje kunnen weghouden...
    Heeft hij nu nog contact met haar?
    Ik vind het wel voor hem pleiten dat hij het eerlijk verteld maar eerlijk gezegd zou ik echt eisen dat hij alle contact verbrak...

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

jeetje meid

ook knuffel voor jou

5. mama danique

12 dec 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    IK heb ook gezegd dat ik wil dat hij alle contact met haar verbreekt. HIj zegt ook mij te snappen maar met zichzelf geen raad weet. Ik heb hem gezegd anders maar eens een paar dagen bij zijn ouders te gaan slapen om na te denken. alleen ben ik bang dat ik hem daarmee juist verder afstoot.

ik wil zeker gaan voor ons huwelijk. We zijn 13 jaar samen en 6 jaar getrouwd. Hebben een dochtertje van 3.
    ik dacht aan relatietherapie maar hij zegt dat het probleem niet bij mij ligt maar bij hem.

hij is nu bij een goede vriend aan het praten, ben benieuwd als hij dadelijk thuis komt.

liefs mij

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    mama van danique

verliefd kan iedereen worden
    hij is alleen heel open geweest en het jou verteld
    de meeste mensen zowel vrouwen/mannen doen er niets mee en vertellen het dus ook niet.

ik denk persoonlijk dat ik het ook niet zou vertellen als ik er toch niets mee zou doen en voor mijn relatie wil gaan.
    vind ook dat hij beter had mogen nadenken
    jij bent wel zwanger en het is nog al wat om te horen
    zo krijg jij ook nog andere gevoelens naar je schoonzusje toe
    die kan je straks echt niet in haar ogen kijken en bij alles wat ze doet zal je dingen denken.

pfffff moeilijk hoor

knuffel

7. mama danique

12 dec 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank jullie wel voor jullie lieve berichten. Ik ga stoppen hij komt net thuis.

xxx

8. Amethist

Amethist Niet meer actief

Meid toch, wat een situatie :(. Ik hoop zo dat hij voor jullie relatie wil vechten en daarvoor dus ook alle contact met haar wil verbreken.

Houd je ons op de hoogte?

Veel sterkte meisje!

9. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Heel veel sterkte!
    Weet zelf helaas hoe het is,ik was 5mnd zwanger.Hij kon totaal niet met mijn zwangershap om gaan+had ie zelf veel problemen en een zogenaamd heel goede vriendin van mij "ving" em wel op......Gelukkig zijn we er uit gekomen,hopelijk geld dat voor jullie ook!

10. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    ha meis,

ik lees het net en las ook dat je man net thuis was, ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen, leg anders uit dat die relathie therapie niet is omdat het probleem aan jou zou liggen maar omdat jullie samen leren met deze situatie en de betrokken personen om te gaan en hij leert met zijn gevoelens omgaan, en jij leert hem erbij te helpen of hoe je kunt voorkomen op te gaan in wrok jegens je schoonzus of hem.. dus het helpt jullie wel degelijk allebei!!

ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen heel veel succes en een dikke knuffel!!

11. Ik heb geen idee wat ik je moet zeggen, maar wil je wel even heel erg veel sterkte wensen! Wat een klotesituatie :(

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje meid toch
    wat lijkt mij dit onwijs vervelend en pijnelijk
    ik hoop uit de grond van mij hart jullie er nog samen uit komen
    onwijs veel succes en sterkte :)

13. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Echt verdrietig dat je man zich zo gedraagt. Ik vind wel dat hij zich hier open voor stelt, niet eerlijk tegenover jou.

Als ik het zo lees hangt hij een beetje de hulpverlener uit. Daar zijn psychologen voor. Heeft in mijn ogen ook niet veel met liefde te maken. Zoiets houd uiteindelijk meestal geen stand.

Kan je niet proberen om jullie eigen relatie weer wat nieuw leven in te blazen? Is maar een idee, zou ik denk ik wel proberen.

14. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid,
    Ik wil je even een hart onder de riem steken.
    Je moet je wel realiseren dat dit buiten jou om is gebeurd.
    Jij kan hier niks aan doen, verwijt jezelf niks.
    Ik ben benieuwd hoe het gesprek met zijn vriend is verlopen..
    Ik denk aan je en stuur je positiviteit!

Liefs,
    Gemma

15. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ow meid wat erg voor je!:(
    Ik hoop dat julie er samen toch wel uit zullen komen..

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Heel veel sterkte meid...

17. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Jeetje heftig. Heb zelf niet zoiets meegemaakt, sterkte.
    Wel dat ik verliefd was op een ander, maar dit was van korte duur. Heb het mijn man ook nooit verteld (die jongen trouwens ook niet :))

Heb je het je broertje al verteld? Ik zou dit nooit kunnen verzwijgen voor mijn broertjes en zusje. En andersom zou ik het héél graag willen weten.

18. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Bah.. Niks aan dit soort nieuws... Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.. Maar hoewel je blij moet zijn dat hij eerlijk is zou ik hem toch ook even een schop onder de kont geven..

Succes meid!!.

19. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    wil je even sterkte wensen in deze moeilijke tijd, hopelijk komen jullie er samen uit

20. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort, (want moet naar m'n werk) Veel sterkte!!! Dit moet zo vreselijk voelen. En misschien ziet het er op dit moment zo nog niet uit. Het komt ooit goed. (al is dit op dit moment nog geen troost)

Zorg goed voor jezelf!

Deel Deze Pagina