zou die hele schoonzus van het toneel laten verwijderen , zou eisen dat die geen contact meer met haar heeft en andersom anders dreigen dat je naar je broer gaat als je merkt dat ze toch nog contact hebben wat een mens zeg! als sz zou ze ondanks dat je man verliefd op haar is ,tegen je man moeten zeggen dat die haar met rust moet laten......je bent zwanger van de 2de en hebben al een kindje samen ik zou echt het meteen in de kiem smorgen anders ben je je vent kwijt als je te mild bent , met deze dingen moet je vechten en niet het aanzien en het voor je ogen mis zien gaan wat een rot situatie zeg voor jouw ! en je kindjes ! vind het wl goed dat die het heeft verteld maar wat zei zij tegen jouw ervan toen je haar er mee confronteerde?
vreselijk is dit zeg en een deuk in je vertrouwen naar hem, wat een timing ook nu je zwanger bent, hoe is het gesprek gisteren gegaan nadat hij thuis kwam van die vriend? heel veel sterkte!
Jeetje wat heftig zeg...! Vreselijk dat je die onzekerheid moet meemaken. Verliefdheid is hem blijkbaar overkomen, beslist niet leuk voor jou maar hij geeft zelf wel aan dat hij voor jullie wil gaan en dat er geen schuld van jou kan bij zit. Blijkbaar wil hij het dus ook niet zo en vind hij het gevoel vreselijk.... Hij wil van het gevoel af... ik vermoed dat hij er zelf ook aan kapot gaat als hij het voor zich had gehouden voor jou. Wel ben ik van mening dat hij toen hij dat gevoel kreeg haar niet meer had moeten opzoeken... Weet je schookzus eigenlijk dat hij verliefd op haar is?... dan is het namelijk vind ik wel erg gemeen, juist dan had ze afstand van hem moeten nemen. Maar als je schoonzus dit niet weet was het misschien voor haar meer vriendschap?, waardoor ze zelf ook niet echt inziet wat voor gevoel dit voor je man gaf. Ik vind het vreselijk voor je meis... maar praat er samen over. Dat is zo belangrijk... Mocht het nou zijn dat je het toch fijn vind dat hij even bij zijn ouders gaat, laat hem dan vooral blijken dat je het voor jullie samen doet zodat hij even kan nadenken, dat je hem niet weg wil hebben, maar dat het even goed is om alle twee even tot rust te komen...dat je er samen goed uit wil komen.. dat je met hem verder wil. Tuurlijk ben je boos, teleurgesteld maar stoot hem niet af met je woede (ook al kan ik me dat wel voorstellen hoor)... praten is zo belangrijk en laat weten hoe belangrijk hij voor je is. Het gaat ''gelukkig'' nog om een verliefdheid, hij is dus nog niet vreemd gegaan begrijp ik?... Ik moet zeggen dat ik het ook wel knap van je man vind dat hij er open in is voordat het bijvoorbeeld erger word... hij wil dus niet verliefd zijn op een ander!!... maar tuurlijk blijft het gewoon vreselijk voor jou... Sterkte!
Oooh wat kan ik me goed voorstellen hoe rot jij je moet voelen... Ik ben ook benieuwd hoe het gesprek is gegaan. In ieder geval, heel veel sterkte!!
Hoe oud is dat meisje eigenlijk? En je man? Vind het zo vreemd dat ze uberhaupt alleen zijn geweest met elkaar. De vriendin van jouw broertje met de man van zijn de zus van haar vriend. Zij kan natuurlijk ook wel snappen dat ze fout bezig is. Misschien heeft je man wel een midlifecrisis. Vind het wel heel sneu voor je, wat lijkt me dat zwaar. Helemaal omdat zij een onderdeel is van je familie. Wat een puinzooi joh! Heel veel sterkte
Wat naar! Maar netjes dat hij het heeft verteld. Misschien een idee om met z'n vieren om de tafel te gaan zitten? En hoe is het afgelopen met het gesprek tussen je man en zijn vriend?
nou zo raar is dat toch niet? Ik kan me best voorstellen dat ik met mijn zusje dr vriend zou afspreken en wat zou gaan doen als we elkaar goed zouden liggen of dezelfde hobby hebben ofzo... Of het nou een man of vrouw is vind ik niet zo relevant...
wat een nachtmerrie, pff ik vind het moeilijk om te beoordelen. maar zou hem toch een keus geven hoor, of jij of zij maar er is geen middenweg!....Hij kan zn gevoelens niet wegdrukken oké maar zoek haar dan ook niet op op wat voor manier dan ook dus. Ook niet stiekem, ben alleen bang dat dit wel gaat gebeuren. lastig hoor.. zeker nu je ook nog eens zwanger bent! maar laat je niet in de maling nemen hoor. ze hebben dan smoesjes voor 10!
ik heb het recent zelf van de andere kant mee gemaakt, ik werd weer verliefd op een oude jeugd liefde. we zijn toen even uit elkaar geweest maar toen kwam ik er gelukkig snel achter dat ik echt veel van mn vriend hou en ik met hem verder wil. nu zijn we wederom verloofd en hebben zelfs al alles vast staan voor de bruiloft. ik sta volledig achter mijn keuze en ik hoop voor jou dat het ook maar een bevlieging is en hij ook snel in ziet dat jij toch de ware bent. misschien komen jullie hier juist wel sterker uit, wij in elk geval wel. sterkte meid.
die schoonzus is niet verliefd!!! en als je groot genoeg bent om een kind te verwekken ben je ook groot genoeg om volwassen te gedragen
inderdaad debby hier ga ik ook doordeweeks wel eens koffie drinken met mijn vriendin haar man en onze dochters. gewoon om die meiden te laten spelen samen en vroeger ging ik veel om met een vriend van ons tja ik zou niet weten waarom niet. ik kan het ook goed vinden met een manlijke colega daar bespreken we ook veel mee enn...... dat heeft in eerste plaats niets met verliefdheid te maken maar als ik er nu bij vertel dat mijn beste vriendin getrouwd is met een ex vriendje van mij dan gaan er ineens overal alarmbellen rinkelen!!!! whahahha nou bij ons niet hoor!
nee ik weet dat hij verliefd is op haar maar hoe is het andersom? ze spreken elkaar ook apart ....dat LIJKT me geen fijne gedachten
Zo dit is ff donderslag bij heldere hemel! Mijn god, hoe moet jij je nu wel nie voelen meid!! Ik wens je heel veel sterkte toe.
Mee eens. En weet je, je word toch nie alleen maar verliefd op iemand als je diegene n keer ziet? ........
juist! waar rook is is vuur denkik altijd dan maar te achterdochtig als het om me gezin gaat ben ik heel scherp beter te als niet ... vind het zo rot voor die meid
te lijkt mij een verstikkend gevoel geven. Wij gaan vrij los met elkaar om. Doen wat we willen maar zijn super trouw aan elkaar. Wij vertrouwen elkaar gewoon 100%
nou zodra mijn man me opbiecht dat die verliefd is op me sz ...dan ben ik denk ik zo! wij vertrouwen elkaar ook 100% en gaat al 10 jaar lang super dus ik hoef helemaal niet zo scherp te zijn , maar als de situatie zich aandient (wat ik nooit hoop nartuurlijk ) ben ik wel zo
Meis, kan me voorstellen dat je enorm geschrokken bent van dit bericht, maar het pleit absoluut voor hem dat hij er eerlijk over is geweest! Een verliefdheid kan iedereen overvallen, maar uiteindelijk gaat het om de wijze waarop je er mee omgaat. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen.....heel veel sterkte!
daar heb je wel gelijk in... maar omdat je zegt dat je het raar vindt dat haar man met zijn schoonzus alleen is... dat vind ik helemaal niet raar...