mijn man is verliefd op een ander

Discussie in 'De lounge' gestart door mama danique, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vind ik dit erg voor je! Heel veel sterkte!

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dat bedoelde ik nadat die zei dat die verlieft op haar is geworden , en als zei dat ook weet (dat weten we nog niet) dan vind ik het helemaal raar...

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Nu ja, de schoonzus is niet verliefd en weet zij eigenlijk wel dat de man verliefd is op haar?
    Ik vind vriendschappen tussen mannen en vrouwen ook heel normaal en in het geval van de schoonzus als zij totaal geen vermoeden heeft dat die man verliefd is op haar dan zal zij geen reden zien om het contact te verbreken.

Verder vind ik het wel wat dat je man dit heeft opgebiecht. Velen zeggen misschien van oh nee en net nu je zwanger bent. Maar blijkbaar zit het je man erg dwars en hoe zijn mensen die ergens mee zitten en dat met alle moeite willen verborgen houden? Die gaan zich wel eens wat anders gedragen en dan zou jij je allerlei zaken in het hoofd kunnen halen. Zeker nu je zwanger bent want dan voel je je al wat minder zeker soms, dus ja ik vind het goed dat hij het opgebiecht heeft.

Verder, het is niet omdat je nu eenmaal getrouwd bent dat je niet meer verliefd kan worden. We hebben nu eenmaal geen uitknopje daarvoor.
    Het is maar hoe we ermee omgaan.

4. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik sluit me bij jou aan! En ik blijf erbij.. je word nie zomaar verliefd.. moet toch "iets" aan vooraf gegaan zijn!

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je kan heel goed zomaar verliefd worden.. zonder dat er iets aan vooraf gegaan is..
    het kan iedereen gebeuren.. mij, jou...je hoopt alleen dat het jou of je partner niet overkomt.
    mijn man is in een vorige relatie smoorverliefd geworden, meteen vanaf het moment dat hij zijn collegaatje zag was die hoteldebotel. Hij heeft zijn baan gedag gezegd en is voor zijn relatie gegaan.. er was niets vooraf aan gebeurd.. hij zag haar en patsboem.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Natuurlijk kun je wel 'zomaar' verliefd op iemand worden, ook als er niks aan vooraf is gegaan. Ik wel in elk geval.

TS: sterkte. Laat het niet te veel aan je knagen, maar praat met je man. Het hoeft geen bedreiging voor jullie relatie te zijn.

7. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Dikke knuffel!

Mij is ongeveer hetzelfde overkomen, alleen biechtte mijn man het op toen ik ruim 8 maanden zwanger was! Hopelijk komen jullie er uit, net als wij. Maar bij ons was het een voor mij wildvreemd meisje. Dat scheelt denk ik wel. Het maakt je relatie met je broer er nu ook niet makkelijker op denk ik? (en dan bedoel ik echt gevoelsmatig, want je broer kan er ook niets aan doen)

8. tulip

tulip Niet meer actief

Jeetje sterkte meid! Verder kan ik mij wel in de discussie mengen, maar daar heb jij niks aan. Ik sluit mij verder aan bij bo en mamavangilani

9. Kit

Kit Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.132
    0
    36
    ZZP'er
    Oh wat vreselijk. Heel veel sterkte ook van hier! Dat is echt mijn grootste angst..
    Ik heb er wel respect voor dat hij het heeft opgebiecht en ben net als velen hier ook van mening dat het iedereen kan gebeuren.
    Maar zelfs áls het gebeurd, heb je altijd nog een keuze. Ik hoop dat hij de juiste maakt en dat jullie hier samen (sterker) uitkomen,.
    Ik zou wel de kaarten op tafel gooien, ook bij je broertje. Ik denk dat hij het niet op prijs zou stellen als hij hier buiten gehouden wordt.
    Sterkte voor jou!!!

10. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

ja, maar dan kijk je überhaupt redelijk vrij naar contacten. Zo kijk ik er ook niet tegenaan. Ik geloof niet in gewone vriendschappen tussen man en vrouw. Uitzonderingen zijn er altijd wel, maar die bevestigen wat mij betreft de regel. Dat is een beetje de manier waarop je in het leven staat.

En afgezien van dat, als er zoiets naar voren zou komen in onze relatie, dan was het gezellige theeleuten wel over...

11. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zit er echt van te kijken, dat er mensen zijn die niet geloven dat man en vrouw vrienden kunnen zijn. Ik heb geloof ik meer mannen als vriend dan vrouwen. En met bijna geen enkele daarvan heb ik ooit iets van seksuele aantrekkingskracht gevoeld, laat staan dat er ooit iets zou zijn gebeurd.

12. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Het is een hele andere discussie, vind het eigenlijk ook niet zo gepast om daar hier nu dieper op in te gaan. Wat mij betreft ben jij een uitzondering. En verder, vraag ik mij af of al die mannen dat altijd net zo hebben gevoeld als jij.

13. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    Hee meid!!

Wat vervelend zeg!
    Ik hoop dat je gister goed hebt kunnen praten met je man!
    En dat jullie er samen uitkomen en dat die verliefdheid gauw over is en niet tussen jullie komt te staan.
    Sterkte!!

Dikke knuffel!

14. mama danique

12 dec 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    even een berichtje van mij. Toen hij gisterenavond thuis kwam hebben we niet meer zo heel veel besproken. Ik was even helemaal op. HIj zei dat zijn vriend een luisterend oor had geboden en hij had gezegd dat het niet van de een op de andere dag over zou zijn, maar dat hij het tijd moest geven.

Hij zei wel nu alle contact te verbreken met haar en voor mij te gaan. Dat vind ik heel fijn, maar mijn vertrouwen heeft een gigantische deuk opgelopen. Ik vertrouwde hem altijd voor 100%.

HIj heeft haar verteld dat hij verliefd op haar was ongeveer een maand geleden. Toen heeft ze er dus niks van gezegd. en hielden ze contact.

Dat is nu dus als het goed is over. Hij heeft ook zijn broer en een gezamelijke vriend ingelicht, volgens mij weet hij zich gewoon geen raad ermee.

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Wat een nare situatie. Ik hoop dat je er samen uit komt en dat het vertrouwen dat ook weer terug kan komen, want het feit dat hij je het verteld is op zich wel een heel goed teken. (ik snap wel dat dat nu alles behalve goed voelt).

Sterkte ermee.

16. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfoee heel moeilijk zeg!!

Wel goed dat hij eerlijk tegen je is geweest,
    en dat hij het contact nu verbreekt.

Maar we moeilijk voor jou idd met vertrouwen enzo:(

Geef het de tijd en kijk hoe het gaat lopen....
    Veel praten!

17. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.169
    4.321
    113
    Pff, vind het wel heel erg fout van de schoonzus die het weet gewoon het contact verder te onderhouden ipv afstand te nemen of het aan je broer vertellen die misschien kan peilen in hoeverre jij van iets weet. Je bent nota bene zwanger. Zij kan er niks aan doen dat hij verliefd is op haar dus geef haar daar totaal geen schuld van maar ze kan wel zelf afstand nemen ipv wachten tot jij het vraagt of je man het doet. Is toch behoorlijk kwetsend voor jou.

18. mama danique

12 dec 2011
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben bang als ik het mijn broertje vertel dat zij dan ruzie krijgen en zij haar vlugt naar mijn man zoekt

19. Bri

Bri Niet meer actief

Ik kan het zo op afstand natuurlijk niet helemaal inschatten, maar voor zover ik het overzie heeft je broertje er toch ook niks mee te maken? Zolang het niet zijn vriendin is die bepaalde gevoelens voor een ander (jouw man) heeft, hoeft hij toch niet te weten dat er een man is die ze wel voor zijn vriendin heeft?
    Of zou je het je broer ook vertellen als het een vrouw had betroffen die hij niet kent, gewoon omdat je je relatieproblemen met je broer deelt?

Helemaal elkaar uit de weg gaan zal niet mogelijk zijn, maar je mag van je man wel verwachten dat hij niet meer alleen met haar op stap zal gaan. Hij moet zichzelf niet als kat op het spek binden...
    maar zo te lezen heeft hij dat zelf ook wel door.

20. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    (sorry voor mijn taalgebruik) maar wat een lul!!
    hij heeft veeeeeel eerder in de gaten gehad dat hij gevoelens ontwikkelde,en moest toen al afstand houden.
    en je schoonzus (sorry),wat een trut!!!! zij wist dit dus!!
    zou echt even een hartig woordje met haar gaan spreken! en je broer ook hoor,vind dat hij dit moet weten....
    hij zal vast aan joun kant staan.
    weet hij gelijk wat voor vlees hij in de kuip heeft,heeft hij wat om over na te denken.

Deel Deze Pagina