hij komt er niet op terug hij heeft al een naam zowel meisje als jongen zie dit echt niet zitten haha
Vind je de namen die je man voorstelt ook niet mooi? Hier was het echt dat we beiden 100% achter de naam moesten staan anders ging het niet door.
hij heeft maar 1naam voor beiden geslachts dan vind het niet slecht, maar had liever echt wel andere optie's ook bekeken maar dat wilt hij niet hij vind dat de eerste naam de beste is
Bij mijn laatste zwangerschap had mijn man ook een naam voor een dochter uitgekozen waar hij helemaal verliefd op was... Ik vond het een leuke naam, maar was zelf verliefd op een andere naam... Die vond hij niks... Hij wilde perse die naam.. Ik heb er mee ingestemd... Maar de jongensnaam is toen mijn nummer 1 geworden.. Het werd uiteindelijk een meisje
hehe nuja eigenlijk maakt het me niet meer zo uit, ben blijer met de komst dan me te ergere aan de naam als mijn man dat gelukkig maakt tjah zal het helaas zo zijn
Sorry hoor, maar wat een onzin . Ik vond ook twee jongensnamen erg leuk, vriend vond het niks. Natuurlijk vond ik dat jammer, maar dan ga je toch samen verder zoeken?!
voor andere zou het onzin zijn,voor mij niet echt omdat we jaren geprobeerd hebben & altijd slecht nieuws hebben gehad heeft mijn man een naam gekozen die voor hem heel speciaal is, mijn man lijdt aan borderline, dus voor hem is heel die zwangerschap een moeilijk moment... die naam zal eventueel zijn hou vast zijn
Je moet samen achter de naam staan vind ik anders krijg je later nog spijt Hier zou mijn man grote pech hebben als hij een naam heeft die ik niks vind of andersom want dat word hem dan gewoon niet. We willen er samen eens over zijn.
Dat klinkt al heel anders! Alleen schrijf je in je eerste bericht dat je het niet ziet zitten, beetje tegenstrijdig . Mogen wij weten wat de naam is? Uiteindelijk ga je er wel aan wennen denk ik!
Mijn man had in eerste instantie ook een sterke voorkeur voor een naam dat ik helemaal niks vond. Dat is hem dus ook niet geworden. Geen haar op mijn hoofd die er over denkt om ons kindje zo te noemen. Ik ben zelf van mening dat de naam voor beiden goed moet voelen. Zelf had ik ook al meteen een sterke voorkeur voor een naam. Mijn man was niet meteen enthousiast, moest er even aan wennen dat zijn dochter dan zo zou gaan heten, maar nou vindt hij dat toch wel een hele leuke naam voor onze dochter en staat er geheel achter. Voor de zekerheid hebben we nog wel naar alternatieven gekeken maar voor ons allebei springt deze naam er toch wel bovenuit. Was dit niet het geval geweest, dan hadden we verder gezocht. Het moet voor beiden goed voelen, tenminste zo denk ik erover.
Aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Is het geen mogelijkheid om de naam die je man heeft bedacht als 2e naam te doen? Helemaal als het voor hem een bijzondere naam is. Mij lijkt het dat je samen 100% achter de eerste naam moet staan. Hoe dankbaar je ook bent voor de zwangerschap en hoe lieve man je ook hebt, het lijkt me toch te gaan knagen op langer termijn als je de naam niet mooi vind. Daarbij geef je aan dat je man borderline heeft, erg moeilijk en intensief (weet ik uit ervaring) Echter geeft dit geen vrijbrief voor alleen mogen beslissen en voor jou jezelf weg te cijferen. Heel veel succes.
tja de meiden naam was gelijk BAM! die willen we! maar de jongens naam... zei bij de bevalling: hopelijk is het een meisje, vind die naam toch het mooist. kan echt niet wennen aan de jongens naam. (tuurlijk was ik ook blij met een knulletje geweest maar die naam... nee, dat was gewoon niet dé naam... heeft vriendlief helaas ook flink doorgedramd). Deze keer zal dat wel anders gaan.
? ten eerste waarom topic openen als t je niet uitmaakt. Dus ergens zal je t vastbijt goed vinden. Enneh natuurlijk Ben je nu vooral blij dat je zwanger bent, maar kindje doet hele leven met naam en dus komt er moment dat jij denkt hmm had ik nu maar... Jammer voor man hoe lief ook en wat hij dan allemaal mag mankeren, zou to h geen reden moeten zijn om naam van kind door te drammen. Zou dus even goed nadenken of je dit echt wilt.
ben zeer blij dat vandaag mijn schoonmoeder mij toch gelijk gaf, en tegen haar zoon zei dat hij niet zomaar alleen kan kiezen en er gerust nog mooiere namen zijn, hopelijk komt dat in bij zijn verstand de naam is: Angel maar let op vind dit geen lelijke naam, maar vind het gewoon niet leuk passen op geen enkel vlak, hij zegt mijn engeltjé maar vind dat maar niks
omdat het belangrijk is hoe andere er mee zouden omgaan, ik zelf ben eerder het type dat niet echt tegenstrijdig is, kzou ook geen ruzie maken vanwege dit maar zit er wel enorm mee, soms denk ik van ach maakt ook niet uit maar dan achteraf denk ik van jeeetjééé
Je hoeft toch niet tegenstrijdig te zijn om een mening te hebben. En jou mening is even belangrijk als die van hem. Ik mag hopen dat je geen ruzie met je man hoeft te maken om gehoord te worden. Jullie moeten samen toch wel iets kunnen bedenken wat je allebei leuk vindt.
Angel? Nee sorry.... Dan liever Angela of Angelo. Ook niet mijn smaak maar om je kind nou 'Engel' te noemen... Succes met het vinden van een naam. Xxx
Ik wens jullie veel succes! Klinkt allemaal een beetje onstabiel ( en dat bedoel ik echt niet zo vervelend als het klinkt). De naam is wel een kleinigheid waarover je het samen eens moet kunnen worden wat een kindje betreft....
Ik zou nog eventjes verder kijken naar een naam die jullie beide leuk vinden en dan eventueel de naam waar je partner verliefd op is als 2e naam doen?