Waar ik dan benieuwd naar ben, is hoe jij van gewoon normale, leuke namen zoals Sem en Evi ineens komt op namen als Chayenna en Kyano? Namen die bij een groot deel van de mensen (niet alleen hier) toch een bepaalde associatie oproept. Al dan niet terecht.
Fenna vind ik een leuke, mooie naam. Liam is niet zo mijn genre. ( Kyano overigens al helemaal niet )
Wat een leuke namen hebben jullie andere kinderen! Wat gerichter dan, wat vinden jullie van... Sem, Evi en Aimée Sem, Evi en Alise Sem, Evi en Anise Sem, Evi en Demi Sem, Evi en Fae Sem, Evi en Fen Sem, Evi en Ilse Sem, Evi en Imke Sem, Evi en Ines Sem, Evi en Jen Sem, Evi en Jessi Sem, Evi en Josie Sem, Evi en Kae Sem, Evi en Kelsi Sem, Evi en Lea Sem, Evi en Lesia Sem, Evi en Liesl Sem, Evi en Lise / Liese / Lieze Sem, Evi en Mae Sem, Evi en Maike Sem, Evi en Maire Sem, Evi en Maite Sem, Evi en Meira Sem, Evi en Melia Sem, Evi en Melva Sem, Evi en Nimué Sem, Evi en Noémi Sem, Evi en Rae Sem, Evi en Rosie Sem, Evi en Vesa Sem, Evi en Zoe Sem, Evi en Ace Sem, Evi en Ben Sem, Evi en Dev Sem, Evi en Dex Sem, Evi en Felim Sem, Evi en Fen Sem, Evi en Jae Sem, Evi en Jamie Sem, Evi en Jed Sem, Evi en Jef Sem, Evi en Joe Sem, Evi en Lee Sem, Evi en Len Sem, Evi en Leo Sem, Evi en Lev Sem, Evi en Lex Sem, Evi en Mike Sem, Evi en Neo Sem, Evi en Niels Sem, Evi en Noé Sem, Evi en Remi Sem, Evi en Vesa Sem, Evi en Wes Sem, Evi en Yves
Ik vind dat jouw man daar helemaal gelijk in heeft en daarnaast passen Chayenna en Kyano toch ook voor geen meter bij Sem en Evi??
Joel en Norah zijn ook leuk. Past naar mijn idee beter in het rijtje met Sem en Evi. Lynn is ook leuk maar ook wel heel populair. Tess past ook wel bij de andere namen of Lisa.
Ik vindt jou namen ook leuk zou ze alleen anders schrijven. Vindt ze alleen niet passen bij de andere namen van je kids. Waarom niet Yenna (Jenna), lijkt op Fenna en laatste deel van chayenna Komt denk ik ook wat minder voor. Liam wel leuk, maar zou ik niet doen doordat je het veel hoort.
Dit dus....Chayenna & Kyano vind ik 10x niks... ordinaire namen...je andere kids hebben zulke mooie namen...
Ik vind Fenna en Liam wel leuk. Wat past er nog meer bij? Sem, Evi en Kyra Sem, Evi en Tygo/Tycho Sem, Evi en Lizzy Sem, Evi en Lilly Sem, Evi en Daan Sem, Evi en Timo Sem, Evi en Lucy Sem, Evi en Mirthe Sem, Evi en Yinthe Sem, Evi en Marly Sem, Evi en Kai/Kay
Vind de de ene serie ordinair ende opties van je man weer heel truttig. Beide dus niet leuk. En dat terwijl je kids geweldige namen hebben. Zou gewoon nog even doorzoeken!
Oef, heel erg ordinair... Dan zou ik toch voor de opties van je man gaan hoewel ik daar persoonlijk ook niet voor zou kiezen.