Och heden. Ja weet niet. Mijn vriend heeft ook sleeves en gaat nu ook door op de rug.. Maar ik vind het niet storend.. heb zelf ook wel wat tattoo's.. Misschien kan je nog iets over geld roepen en iets van: als je opa bent.. ofzo. Succes in ieder geval
Inderdaad, mijn man is onderdirecteur bij een grote elektrotechnische groothandel, daarom heeft hij nooooit korte mouwen, al is het 40 graden. In zo'n functie kan je echt je sleeve niet op tafel leggen
Mijn man had een redelijk formaat tattoo op zijn bovenarm, die heeft hij toen uit laten breiden naar zijn schouder en borst en nu is het tot aan zn onderarm. Op zijn onderarm aan de binnenkant staat Jayden 29-10-2010 met een schaduw tribal er om heen. Er komt nog meer op want de binnenkant van zn bovenarm is nog leeg en zn onderarm aan de buitenkant is ook nog niet gevuld. Ik denk wel dat hij het bij 1 sleeve houdt maar je weet maar nooit haha. Zelf wil ik ook een tattoo op mn voet/enkel maar dat doe ik na de vakantie pas.
Ik heb er nu 5, mijn man zelf 1. Als het aan mij had gelegen had ik er nog wel meer gehad maar ik "mag" niet meer van hem