Bereik T-mobile

Discussie in 'De lounge' gestart door Annalise74, 14 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ladies,

Ik zit nu bij Hi en heb met mijn mobiel altijd goed bereik.
    Mijn abbo loopt bijna af en ik denk er toch over om over te stappen naar T-mobile omdat dat voor mij voordeliger uitpakt en ik minder hoef bij te betalen voor een nieuwe tel. (heb altijd een goedkoop abbo nl).

Nu hoor ik wisselende verhalen over het bereik van T-mobile.
    Zelf woon ik in de randstad dus daar zal het niet zo'n probleem zijn maar hoe is het bereik in de rest van het land (ik heb familie in Brabant, Drenthe en Overijssel)?
    Dus.... hoe is het landelijke bereik bij T-mobile? Graag jullie ervaringen?

Bedankt alvast voor de antwoorden....

2. s1986

s1986 Niet meer actief

tmobile... Nou ik heb het al jaren maar bereik is bagger. Woon niet in een boerengat ofzo. Heb een blackberry met internet maar meestal heeft hij geen internet ook. Smsje ontvang ik vaak ook gewoon niet of komen nooit aan. Kpn lijkt mij de beste optie en zeker kwa bereik!!

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ook in de Randstad is het bereik ook niet geweldig. Vaak krijg ik voicemailberichten een dag later. Erg irritant als je mensen moet terug bellen. En in gebouwen met veel staal valt het bereik ook vaak weg. Heb een nieuw abbo bij vodafone en die is stukken beter!

4. Maia

Maia Niet meer actief

nou ik woon in de randstad maar ben toch echt overgegaan op een andere provider zodra ik kon want het was bagger.

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hier helemaal geen bereik met T-mobile, ik zit nu bij Hi. Bereik is beter maar de facturen des te minder hehe..

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb al jaren T-mobile, bevalt me prima alleen het nadeel is dat ik in het dorp waar ik werk (Assendelft, nabij Zaandam) amper bereik heb. Mijn man heeft KPN en kan in ons eigen huis niet eens bellen, ik denk dat iedere aanbieder wel ergens problemen heeft.

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb al jaren tmobile en altijd verbinding. Woon in eindhoven, heb fam in het bovenste puntje van friesland en ook daar nooit problemen gehad.

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ook ik heb t-mobile gehad, en ik woon wel in een boerengat ;)
    en had ook zo goed als nooit bereik of heel slecht bereik!
    Sinds 2 jaar ofzo nu vodafone, en bereik is super, en ook de factuur valt reuze mee!

9. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Ik woon in een dorp en heb al jaren T-Mobile en heb echt nog nooit problemen gehad!!!!! Sterker nog, ik ben nog nooit zo tevreden geweest als met T-Mobile.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wat raar! Ik woon in dezelfde plaats als jij, heb ook een blackberry met internet van Tmobile en heb nooit problemen!

11. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb T-Mobile en ben juist heel tevreden. Heb eigenlijk overal bereik behalve bij mijn schoonouders op de camping (lees midden in een bos).

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik heb al jaren T-Mobile en ben erg tevreden.

Tussen Weesp en Hilversum zit een dode hoek maar dat geld voor alle providers.
    In Almere waar ik eerst gewoond heb ook prima. Ik woon nu over de grens bij Twente en in onze straat heb ik nu slecht bereik maar dit geld voor alle providers inclusief de Duitse. Overal waar ik in Overijssel/twente tot nu toe geweest ben heb ik goed bereik gehad.

13. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Hmm dit maakt me toch aan het twijfelen... Heb nu Hi en altijd superbereik maar zag een mooie aanbieding bij T-Mobile en wil eigenlijk overstappen..
    Iemand die in mijn omgeving woont en kan vertellen hoe het bereik hier is? :) :D

14. mamavaneenmeid

28 mrt 2009
    70
    0
    0
    Niet doen! Ik woon in het centrum van a'dam en heb nooit bereik. :')

15. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Zit ook al jaaaaaaaaren bij T-Mobile. Bereik is over het algemeen goed, maar op sommige plekken echt bagger. Voorbeeldje, het stukje snelweg tussen Den Bosch en Vlijmen (A59) daar valt regelmatig mijn verbinding weg midden in een gesprek. Dat is me op een andere plek nooit gebeurd, maar daar dus regelmatig.
    Verder had ik in ons oude huis binnen heel slecht bereik, maar in ons nieuwe huis wel. Nu blijkt er een paal hier vlakbij te staan ;)

T-Mobile heeft overigens een dekkingskaart op de website staan.

16. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik woon in een 'boerengat' net onder Groningen. Hier is met t-mobile nauwelijks bereik. Met kpn geen problemen.

17. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Tmobile, nooit doen!

Ik heb altijd Vodafone gehad, nooit problemen mee gehad! Wilde nu een keer Tmobile proberen maar over een jaar ga ik mooi terug naar Vodafone!

18. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    in Etten-leur nooit geen problemen met T-mobile gehad maar toen we gingen verhuizen naar Herpen (omgeving Oss ) was het bagger!!
    Wij zouden te ver van de mast af zitten... Gek genoeg heeft mijn baas ook t-mobile en die woont wat verder in ons dorp en die heeft wel bereik!!

Service is ook maar bar slecht!!! Ze hadden zelfs geen compensatie voor het slechte bereik dus ik zit er nog een half jaar aan vast!!!
    (inmiddels maar ergens anders een 2de abbo afgesloten )

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Je kunt volgens mij wel binnen 7 dagen je contract laten ontbinden, als je er toch niet mee eens ben. Moet je de kleine letters maar eens lezen.

Verder vind ik de service WEL goed. Ze hebben ook een gratis nummer voor de klantenservice. Dat hebben sommige providers niet.

20. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb nooit ergens last van met t-mobile, ik vind het prima. Mijn opa woont in Vlaardingen en bij hem kan ik ook gewoon bellen. Kortom heel tevreden over t-mobile ook op het opwaardeersysteem, heb dus pre-paid.

Deel Deze Pagina