mijn man vind werkelijk waar niets leuk / kwa inrichting wordt een beetje moe van :-p

Discussie in 'De lounge' gestart door Bolly, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

    draak86 VIP lid

    7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Dingen ophangen repareren gaat niet zo snel als ik het wil maar qua inrichting gebeurd er toch wat ik wil:p:D Zolang het maar geen roze in de woonkamer is ofzo;)
     
  2. Angela2009

    Angela2009 Niet meer actief

    Herken het totaal niet, mijn vriend is altijd bezig in huis. Hij kan niet stilzitten en als er iets gedaan moet worden doet hij het gelijk en maakt het af. Hij zoekt zelfs klusjes die niet eens op dat moment hoeven zolang hij maar bezig is.
    Mijn vriend is gewoon dol op bezig zijn!

    En met de inrichting en nieuwe spullen worden we het gauw eens eigenlijk. Nee hier geen klagen over mijn makkelijke vent!
     
  3. Saz667

    Saz667 Fanatiek lid

    24 nov 2008
    4.828
    164
    63
    Hier ook niet echt te klagen hoor!

    Wbt inrichting: Hij vindt houten (en dan echt hout-hout zeg maar) meubels mooi, ik absoluut niet. Komt er hier dus ook echt niet in :p. Verder is het hier allemaal strak en simpel, en hij vindt het inmiddels ook prima (toen we net gingen samenwonen moesten we een hele inboedel hebben, toen wilde ie nog wel gekke dingen aanwijzen enzo, maargoed).

    Klussen doe ik hier meestal, maar vriendlief wordt er ook al wat handiger in.. Heeft met hulp van vrienden in het hele huis laminaat gelegd, tja kon het zelf niet doen (32 weken zwanger).. Ook andere dingen leert ie inmiddels wel (van mijn vader, ik heb het geduld er niet voor ;))
     
  4. nanette77

    nanette77 VIP lid

    11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    kan ik jou man niet een maandje lenen????
     
  5. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    nou dames kast is gekocht ,, wil niet langer nog hebben dat onze kleding op de grond ligt,, hij kan mij wat en een simpele lamp gekocht :D:D:D

    ga van de week de keuken af maken en de muren schilderen ihihi..
    en wat hij kapot heeft gemaakt door het half af te maken ruk ik van de muur af ( zoals de elektrische tijd dat al eeuwen los ligt ,lekker gevaarlijk ook nog mmm ) staat momenteel geen stroom op maar hangt zoal een jaar :x

    ga zelf de latjes af maken langs de muur nieuwe stoelen halen bij de tweedehands die ik dan zelf opknap :D

    heel wat te doen dus en nog de stroep van hem opruimen ,

    mannen mmmmmmmmmmmmm waar hebben we ze ook al weer voor nodig hahahah

    xx
     
  6. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ja inderdaad kan ik hem ook even lenen hahahah
     
  7. zonnetjes

    zonnetjes Fanatiek lid

    19 aug 2006
    3.079
    0
    0
    drenthe
    ik heb een heerlijk handige man, alleen het huishouden is voor mij.
     
  8. Neeltje1986

    Neeltje1986 Fanatiek lid

    29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Man en ik hebben geen problemen over de inrichting..

    Alleen de klusjes.. Tja.. Dat duurt even !!
     
  9. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    kheb een heerlijk easy going husband..zo easy dat er nog steeds een plank op de babykamer gehangen moet worden (kereltje is al 10mnd!) en er staan nog meer op de to do list..maar ach..zo perfectionistisch benk niet alhoewel ik nu wel meer achter z'n (mooie) kont aanzit als het om veiligheid van ons kereltje gaat. Eindelijk zijn alle losliggende kabels/snoeren achter een gootje geplaatst...nog best snel als je weet dat ons mannetje al een tijdje kruipt.....zucht..............maar ohw wat benk nog verliefd op mijn easy going man!
     
  10. Myrthe

    Myrthe Niet meer actief

    Hier ook eentje die het simpelweg niet ziet en ik kom uit een bouwvakkers gezin en kan gelukkig een hoop zelf maar toch het zou weleens makkelijk zijn hoor een handige man... Hij zou het dus op zich wel kunnen maar ziet het niet ;)
     
  11. debster2009

    debster2009 Fanatiek lid

    9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn man is van het andere uiterste, hij vind erg veel mooi wat ik ook mooi vind, en bemoeit zich er ook graag mee :) Zo heb ik de woonkamer ingericht en hij de slaapkamer. We laten elkaar dan ook gewoon vrij. In ons vorige huis had ik een roze muur in de woonkamer, vond ie prima.
    Moet zeggen dat hij geen klusser is, dus dat ik de meeste klusjes op me neem. Vind het nog leuk ook. Dus, als je man er geen zin in heeft, gewoon zelf aan de slag gaan! :)
     

Deel Deze Pagina