wie weet hoe je die krengen deftig aankrijgt. Meestal doe ik eerst de nylons aan en dan begin ik de friemelen met die knopjes maar dan ben ik een kwartier bezig (echt). Is er mss een goede truc?
Same here! 20 minuten irritatie, eindelijk zitten ze alle 4 vast, sta ik op, schiet er 1 los. M'n vriend moet het daar maar mee doen. Basta
Eerst friemelen een kwartier en dan laat ik ze er aan zitten hahahaha. Weet ik zeker dat ze goed zitten de volgende keer lol
Er is dus geen truc, OMG Wat doen we onszelf aan. Het irittantste is dan ook als je je onderbroek wilt uitkrijgen maar de gordel wil aanhouden. Dan moet je die rot knopjes weer beginnen vastpeuteren.
Ik heb echt in de meest bizarre houdinge gestaan om ze aan te kringen haha. Krijg spontaan weer een lachbui als ik er weer aan denk hihi
yep, en eigenlijk vind ik mijzelf niet eens zo sexy met die dingen aan. Ik ga voor puur natuur, maar manlief heeft liever een beetje verpakking. Idd mannen
het ergste zijn die op je billen achteraan, die schieten altijd open en dan sta je idd in de meest rare houdingen. Bijna met mijn kop tss mijn benen om er achteraan aan te kunnen. En onderbroek over de gordel is een hele goede tip, maar mss niet zo flatterend denk ik Hell, manlief moet ook maar eens aan t gemak denken
.... serieus nog nooit van die dingen gehad. ... Wat is de meerwaarde tegenover gewone sexy lingerie?
Het was een serieuze vraag hoor... im heb gewoon nog nooit de guts gehad om ze aan te trekken... ik denk dat ik het ook maar niet ga proberen als ik dit lees
En weet je wat het ergste is Ik krijg kippenvel van die nylons Serieus er zit een stofje in dat zorgt dat mijn haar steil omhoog komt. En meestal gaan ze ook niet lang mee hier, want als die knopjes niet goe mee willen werken dan geef ik er een ruk aan en dan breek ik die. O de uitvinder hiervan die knoop ik op aan de hoogste boom, met 1 van zijn gordels
Mijn antwoord was ook serieus Sommige mannen vinden het leuker, spannender, sexier. etc. Elke man heeft zo z'n zwakke punt, bij mijn vriend is dat jarretels. Andere mannen vinden doorschijnend ondergoed mooi, of leer, of kant of whatever