Mijn man walgt van mij na bevalling

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Fieremama 1987, 31 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

17 jun 2016
    1.778
    32
    48
    Zucht...mannen...😂😂

2. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Wat een verschrikkelijk kwetsende woorden, ik ben er echt ontdaan van.. Zo geméén, niet normaal. :x

Laat hem maar flink door het stof kruipen om dit goed te maken!!

3. Piep2016

Piep2016 Fanatiek lid

30 apr 2016
    1.408
    952
    113
    Zooo ik verschiet er gewoon van...al zou mijn partner een burn-out hebben gehad als hij deze woorden naar mijn hoofd zou slingeren dan slingerde bij hem iets...heel erg!!

Laat jezelf niet voor de gek houden, ik denk dat als iemand zoiets kan roepen dat er een kern van 'voor zijn gevoel' waarheid in zit (dat dit zijn gedachtes zijn bedoel ik dan, niet dat de woorden die hij zegt zouden kloppen) hij verzint dit niet razendsnel omdat het hem even hoog zit. Ik zou het ook echt niet accepteren, vind de tranen na een ruzie ook meestal krokodillentranen. Als hij daadwerkelijk vind dat hij te ver is gegaan hierin dan had hij die avond niet zo heerlijk geslapen en was hij wel naar je toe gekomen (dat is mijn gevoel dan)

Knuffel voor jou, bedenk dat je lichaam een topprestatie heeft geleverd en dat dit lichaam niet binnen no time weer strak en dun hoeft te zijn. Vertel hem maar dat de meeste vrouwen die hij ziet die drie weken na de bevalling weer dun zijn dit op methodes hebben gedaan die niet zo gezond zijn voor de persoon zelf! Want ik denk zo dat hij het hier over de beroemde zwangere dames heeft...

4. Liesje92

Liesje92 Niet meer actief

Hier ben ik het mee eens. Een burn-out is ontzettend heftig, voor degene die het heeft maar ook voor de nabije omgeving. Helaas spreek ik uit ervaring, het was echt loodzwaar en zitten nog met een nasleep. Dat maakt de opmerking van haar man nogsteeds niet goed, maar wel begrijpelijk in de zin dat er achtergrond bij zit. En voor de duidelijkheid: tuurlijk kan het ECHT niet wat hij heeft gezegd. TS: ik denk dat je de goede keuze hebt gemaakt. Ik denk wel dat je man begeleiding nodig heeft om er bovenop te komen en herhaling te voorkomen. Dat is voor iedereen fijner. Heel veel sterkte en succes!

5. VlindertjeN

1 dec 2014
    32
    0
    0
    NULL
    Z-H
    Oh wat verschrikkelijk voor je zeg!
    Laat ik als eerste zeggen dat het echt niet door de beugel kan wat je man heeft gezegd!
    Aan de andere kant weet ik ook hoe moeilijk en zwaar het is om met iemand samen te wonen met een burn-out, jij als partner staat erg dichtbij en het komt er op neer dat jij het meeste (qua opmerkingen) de lul bent om te incasseren en dat kan er erg bot uitkomen omdat ze op dat moment niet weten hoe ze zich moeten uitten en het moet er toch uit. Ze zijn er ook meester in om een masker voor de buitenwereld te dragen!! Ik heb het idee dat een burn-out vaak zwaar onderschat wordt (voor de persoon zelf als in de omgeving en dan met name de partner). Ik hoop dat jullie hier goede hulp voor krijgen!

En nogmaals, deze opmerkingen kunnen echt niet!!!!

Deel Deze Pagina