Late innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Femmelie, 25 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmelie

Femmelie Niet meer actief

Ik heb de afgelopen weken veel van jullie topics gelezen en vandaag toch maar lid geworden van de site om ook mee te kunnen praten! Laat ik er dan ook maar meteen een eigen topic tegenaan gooien. :)

Mijn vorige menstruatie startte 1 nov, volgens mij heb ik mijn eisprong gevoeld op 13 nov. Zaterdag (23 nov) had ik een paar steken in mijn onderbuik en daarna een aanhoudend zeurend gevoel, vooral steeds 's avonds en 's nachts. Ik heb de afgelopen week al veel symptomen gemerkt, maar ik ben daar wel een beetje sceptisch over, je gaat ineens ook op alles letten namelijk. Maar tot nu toe: opgezette buik, adertjes op borst en buik, uren wakker liggen, veel plassen, een paar keer misselijk geweest (zondagochtend vooral), sterke geur, één (??) zere tepel, maar dat was maar één avond eigenlijk. Vanmorgen een test gedaan, maar de uitslag was negatief, helemaal wit.

Ik dacht dat ik mijn innesteling al veel eerder had moeten hebben, maar zou het ook kunnen dat deze pas zaterdag is geweest? En dat mijn hcg dus nog niet hoog genoeg kan zijn om positief te testen?

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Liefs,
    Fem

2. perzik

perzik Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.263
    0
    0
    Welkom! Spannende tijd!

Als je 13 november je eisprong hebt gevoeld zou je nu op 13 DPO zitten. Jammer van je negatieve test! Zolang er geen bloed is is er hoop! :)
    Nog even afwachten en dan nog een keer een test doen.
    Succes!:)

3. Femmelie

Zeker spannend, het is mijn eerste, dus het is allemaal erg onzeker en nieuw! Dank je voor je reactie. :)

4. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

Je verhaal is echt heel herkenbaar! Ik had vorige maand precies hetzelfde misselijk blauwe aders niet normaal brandend maagzuur rare krampen in onderbuik alles wat je maar op kan noemen waar je denk van het zou best is kunnen! Maar de testen bleven maar negatief.. na een week overtijd werd ik ongesteld :( maar goed bij jou kan het wel een zwangerschap zijn elk lichaam is anders en wat perzik zegt zolang de ongi er nog niet is is er hoop Succes!

5. Femmelie

Ik ben altijd enorm regelmatig, op de dag af, nog net niet op het uur. ;) Dat lijkt me erg vervelend, als je menstruatie een week later alsnog komt. Dan nog maar liever gewoon op de dag dag je ongesteld moet worden.
    Ik weet ook niet precies wanneer ik ongesteld zou moeten worden, weten jullie dat misschien? Komende vrijdag is het 28 dagen geleden dat ik ongesteld werd, maar als ik 14 dagen vanaf mijn eisprong reken, is dat al komende woensdag. :(

6. Bloem1989

Als je 13 nov je ei heb gehad zou je 14 dagen daarna je menstruatie kunnen verwachten dus 27 nov cyclus dus 27 dagen mits je lf 14 dagen is hoe kom je op vrijdag dan?

7. Bloem1989

Ik snap het al vrijdag de 1e werd je ongesteld dat is dus dag 1 stel je NOD is op woensdag mag je die niet meer meetellen dat is dan weer dag 1 van de volgende ronde snap je een beetje wat ik bedoel? Maar als je 100% zeker weet dat je je ei de 13e gehad heb en je ben altijd 28 dagen is je lf 16 dagen en dan is vrijdag je NOD

8. Femmelie

Komende vrijdag vier weken geleden begon mijn laatste menstruatie, dus 28 dagen daarna is weer vrijdag... Mijn cyclus is altijd 28 dagen, ik weet niet of de datum van mijn eisprong daar iets aan verandert.

Ik denk dat ik "gewoon" maar deze week afwacht of en wanneer ik ongesteld word. :) Als ik het vrijdag nog niet ben, gooi ik er weer een testje tegenaan. :)

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bedenk dat de meeste vrouwen geen zwangerschapsverschijnselen hebben voor de dag dat ze ongesteld moeten worden. Die hele vroege verschijnselen zijn vaak dingen waar je te alert op bent omdat je het te graag wil (spreek uit ervaring).

Als de 13e echt je eisprong was (wat niet zeker hoeft te zijn), zou je op 28 november mogen testen. Pas dan heb je zekerheid.

10. Femmelie

Daar maak je eigenlijk een heel goed punt. ;) Vandaag vroeg ik me dat ook af, heb ik deze "symptomen" eigenlijk niet gewoon wel vaker, maar let ik er dan niet op.

Conclusie: geduld hebben en wachten tot het einde van de week!

Bedankt!

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Graag gedaan.
    Sterkte met het wachten; het is slopend en spannend :)

Deel Deze Pagina