Mijn man wil scheiden....ik ben kapot ervan

Discussie in 'De lounge' gestart door Beepje, 6 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voorbeeld

Voorbeeld Nieuw lid

1 jul 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mensen, ik ben niet de ex.
    Gewoon een buitenstaander die een realistisch beeld schept.
    En nee ook niet gescheiden. Dit is wat ik bedoel,
    er worden te snel conclusies getrokken.
    Een verhaal dat belust is op sensatie voegt echt niets toe aan
    het zoeken naar een oplossing.
    Eigenlijk weet iedereen dat. Doe dit niet om aan te geven hoe goed je wel niet bent want dat is te makkelijk. Zoek naar een oplossing die voor iedereen goed is!!!!!

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Als Beebje hier nou haar gevoelens wil uiten moet dat toch ook kunnen, zoder dat mensen haar veroordelen... Tuurlijk waar 2 vechten hebben 2 schuld, maar als dit voor haar als donderslag bij heldere hemel komt... Daar zou iedereen toch ondersteboven van zijn??

Bovendien is ze nog niet al te lang geleden bevallen, hormonen kunnen nog een rol spelen, ik vind het knap dat ze er hier over kan en wilt praten!

3. Fefe

Fefe Actief lid

8 mei 2014
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou sowieso een scheidingsadvocaat in de hand nemen. Je bent verdrietig, ongelukkig en alles komt op je af. Je bent nu niet in staat om aan alles te denken waar je aan hoort te denken met een scheiding. Zelfs met advocaat kan je tot een minnelijke regeling komen én ben je er zeker van dat je aan alle belangrijke dingen hebt gedacht!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    tja het is ook wel een beeetje vreemd jezelf aangemeld als VOORBEELD gisteren, 2 berichtjes op een zwangerschaps pagina en toevallig beide in dit topic, een beetje 1+1 = 2 nietwaar, want een normaal persoon meld zich hier aan om over zwangerschap mee te lezen, en van alle duizenden topics die er zijn kies jij van alle topics deze die niets maar dan ook niets met zwanger zijn of worden te maken heeft ;), maakt verder ook niet uit want het is uiteraard waar, een scheiding telt 2 mensen en niet maar 1 en feit is dat je enkel een eenzijdig verhaaltje te lezen krijgt, en daarom ligt de waarheid meestal in het midden

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    #165 Beepje, 2 jul 2015
    Laatst bewerkt: 2 jul 2015
    Ik ben ook absoluut niet belust op sensatie, ik ben een mens met gevoelens net als iedereen. Waar staat dat ik aangeef dat hij alles schuld is? Ik heb zeker ook mijn aandeel hierin gehad. Mijn verhaal gaat om de wijze waarop het nu gaat en niet over het hele verhaal vooraf want dat is iets tussen ons. Maar goed blijkbaar heb je niet alle 17 pagina's ook met mijn commentaar nog gelezen!

Wie je dan ook bent, het valt wel op natuurlijk dat jij gister een profiel aanmaakt en dit tot nu toe je enige twee berichten zijn in MIJN topic, dat ook alweer ver onderaan stond. Dus ik geloof dat jij nu hier de sensatiezaaier bent!

Zoals ik al aangaf is het nu goed zo dat we rust van elkaar hebben en dat we na kunnen denken. Daarom ga ik ook het topic laten sluiten.

Ik wil iig iedereen hartelijk danken voor alle steun en reacties!

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Poeh he, het topic is al een maand open. Je eerste berichtje op de site is dit? Wat is er mis met beginnen in het voorstel-topic. Zelf nog wat te verwerken?

Beepje, het forum is er voor om je gevoelens neer te zetten. Ik wens je heel veel sterkte!

7. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Volgens mij heeft TS nergens iets stoms of heel ergs negatiefs gezegd over haar ex?? Het enigste wat ik lees is wanhoop. En is dat zo vreemd na zo'n lange relatie? Haar ex is verder dan haar met het uit elkaar gaan. Zij niet, dan is het toch niet vreemd hoe zij reageert?

Ik vind jou best hard reageren in dit topic, aantal weken ook al ( bedoel dat overigens niet raar) maar niet iedereen heeft een aan/uit knopje qua gevoelens!

8. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Dankje Jada08, sommige mensen lezen ook alleen maar wat ze willen

9. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113

Pff.... Ik vind je reacties best weinig bijdragen aan het topic.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    ja hoor...je bent gewoon een buitenstaander ;)

Beepje...sterkte met alles

11. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.280
    2.984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina