Mijn man wilt de zwangerschap laten afbreken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kranenburg, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Eens, en ik zou n eerste instantie ook wel schrikken, maar ik denk dat mijn tweede reactie zou zijn, dat dit een heftige schrikreactie is geweest, zeker als ik dan later ook lees dat de man van TS bij nummer 1 en 2 ook wat heftiger reageerde.

2. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Helemaal mee eens,
    Duurde even om tot pagina 9 te komen, en hier te reageren ;)
    Heftige berichten allemaal hoor, sommige reageren op 'n manier waar mijn mond van open valt..

Tot zover wil ik even "proberen" in te haken:

.1 Ze heeft al genoeg te verduren met haar partner, hier zoekt ze steun, geen afstraffing.

.2 Haar man reageert behoorlijk heftig, maar dat zegt dan niets over zijn karakter toch? Zou je zelf in haar situatie bij hem blijven, goeie vraag.. Ergens weet ze toch hoe hij is, en hoe hij kan reageren? Lijkt mij dan geen verrassing, en in bepaalde situaties kan een man/vrouw heel anders reageren dan de verwachting is van de ander.

.3 Ts zou in andere topic's hebben geschreven dat ze graag een 3e wilde.. Nou, wat belet haar om haar wens uit te spreken? Een wens hebben, is niet meteen de beslissing om het maar te willen & te doen..
    Daarbij heeft ze nu een topic gemaakt over het afbreken van de zwangerschap..

.4 Abortus is een heel groot iets, zoals velen schrijven, het is geen wratje wat je weg laat halen.. Of een puist die je uit duwt. Zelf zou ik nooit voor een ander mijn kindje laten weg halen, dit zelfs gezegd naar mijn partner toe. Die zelfs dit topic deels mee krijgt.

.5 Seks bedrijf je samen, alleen kan ook, maar daar komen geen kindjes van. Het is aan beiden om te controleren óf er anti conceptie wordt gebruikt. TS was 2 weken aan de poeperij, zou 't niet dat ze dit aan haar partner verteld? of zijn wij dan zo vreemd dat dit besproken wordt, om te laten weten wat er scheelt & men daar rekening mee kan houden.

.6 Dat manlief van TS in een paar uur tijd, om slaat, heel vreemd. Toch, kan hij niet met iemand hebben gepraat? Hij was een biertje gaan drinken, waar? In de kroeg? Zou hij niet met iemand hebben gepraat daar? Of na de ruzie met iemand? Misschien zelf via het net met lotgenoten gesproken?

.7 Fijn, dat jullie er nu samen voor kunnen gaan. Ik hoop voor jullie gezin, dat dit niet tussen jullie in blijft staan!

3. kranenburg

kranenburg Actief lid

14 okt 2011
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! En mijn man wist dat ik aan de diarree was (het is nu nog steeds niet helemaal goed...)

4. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Hopelijk kom je er gauw vanaf! Nu tijdens zwangerschap geen mogelijke medicatie te krijgen daartegen? Ik heb jaren terug iets gekregen ervoor, hielp alleen niet, maar weet nu niet of "t te gebruiken is tijdens zwangerschap.

Of het is een kwaal?
    Sterkte in ieder geval!
    En ook, geniet van je mooie wonder, en de andere wonderen!

5. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je nu.nog steeds afwijkende ontlasting hebt, zou je.toch es contact moeten opnemen met je huisarts..
    Voor je ovulatie had je al diarree waardoor je pil niet heeft gewerkt.. Dan heb je nu ongeveer 3 weken last van je darmen.
    Lijkt me niet helemaal oké

Deel Deze Pagina