mijn man zegt dat het anders aanvoelt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angeliquexxx, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Angelique ik heb wel eens gehoord dat sex soms pijnlijk kan zijn als je zwanger bent. Helaas kan ik je niet vertellen of je hierdoor zeker weet of je zwanger bent! Helaas moet je afwachten tot je kan testen?

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    wat een vinnige antwoorden hier zeg,ik wist dat de hormonen opspelen bij een zwangerschap maar dat ze sommige vrouwen hier zo hels maken dat ze onschuldige vrouwen die zwanger willen worden zo betuttelen omdat ze 'domme vragen' stellen of telkens dezelfde vraag stellen....
    deze vrouw vraagt zich dit gewoon af omdat het toch raar is als het anders aanvoelt ineens voor de man.en ja idd als je zwanger bent kan de opening veranderen...gewoon een simpel antwoord op een simpele vraag ,is toch niet moeilijk toch!

grtz

3. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    he anais

dank je wel kan de behoefte van sex ook toenemen dan normaal
    wand dat is nu bij mij het geval en heb eidenlijk een antwoord op me vraag van je gehad dank je wel

groetjes

4. maaike1309

maaike1309 Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.225
    0
    0
    groepleidster kinderopvang (babygroep)
    Almere
    jeetje meiden, jullie weten zelf wie ik bedoel.... wat vind ik dit zwak zeg... iemand strelt hier een vraag waar dit forum voor is en dan hoef je niet zo laag te reageren.... Dat zou je zelf neem ik aan ook niet leuk vinden... denk een beetje na voordat je wat zegt want je kwetst er mensen echt mee... deze forums zijn er nou eenmaal om antwoord te krijgen en dan zit je niet te wachten op mensen die zo laag doen... erg jammer hoor....

Meissie, ik zou het eerlijk gezegd niet weten... het is spannend allemaal he ;) nog ff geduld meis en je weet meer ;)
    Succes ermee :D

Kus

5. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    hey wijffie
    die rare berichten lees ik niet eens meer antwoord er niet meer op
    wand ja ze zeggen het wel tegen mij maar als het tegen hun zo word geantwoord dan merken ze het vanzelf wel en ja ik wacht gewoon ff af

groetjes

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    ben ik helemaal mee eens ik ben ook iemand die overal last van heb.maar dat heb ik dan ook.iedereen is anders en iedereen voeld ook anders maar dan hoef je nog niet zo bot te doen. accepteer elkaar zo als we zijn dus als die meid overal last van heb en/of ze veel toppics maakt dan is het blijkbaar omdat ze onzeker word van de dingen die ze voeld.En als je graag zwanger wilt worden ben je ook erg onzeker.Ik denk ook bij alles wat ik voel is dit misschien een zwangerschap.Laat elkaar in de waarde doen wij ook met jullie

7. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ook ik ben het met Hope1982 eens, ze zit er gewoon erg mee en probeerd hier steun te krijgen. angeliquexxx op je vraag heb ik helaas geen antwoord ik ben zelf nl nog nooit zwanger geweest. Ik hoop voor jou dat het id hierdoor komt en dat het anders snel raak ik. Ik zou even wachten tot je kunt testen al is dit soms heel moeilijk het wachten daar kan iedereen hier over mee spreken nou succes.

8. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Angelique, ik denk precies eerder dat je in je vruchtbare periode zit. Dan kan het binnenin ook anders aanvoelen en heb je meer zin in vrijen.

En ik begrijp héél goed hoe onzeker je je voelt...dat wordt vanzelf nog wel wat minder! ;)

9. laura

laura Actief lid

6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    ik vind het belachelijk hoe jullie reageren
    sorry hoor maar als het haar eerste is dan weet ze toch nie hoe en wat!

ik kan je niet helpen annie maar ik vind het gewoon belachelijk hoe sommigen reageren

ik heb in het begin ook rare vragen gehad
    ben inmiddels bevallen van de eerste die is alweer twee we gaan nu voor een tweede

ik wou dat ik je kan helpen maar dat kan ik nie heb mijn vriend er toen nie over gehoord als hij het anders vond of nie maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk;)

hoop dat je gauw zwanger wordt meis

(k) laura

10. laura

laura Actief lid

6 nov 2005
    207
    0
    0
    taxixhauffeusse
    hoogeveen
    sorry angelique bedoel ik :S

11. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi Angelique,

Gewoon lekker al je vragen stel meid als je ergens mee zit, daar is dit forum toch ook voor. Ik denk ook iedere maand dat ik me anders voel en ga overal over twijffelen.
    Maar wat Elke zei kan heel goed kloppen, misschien zit je wel in je vruchtbare periode dan heb je ook veel meer zin in sex.

Succes meid en trek je niets van die meiden aan.

Liefs Maaike

12. angeliquexxx

angeliquexxx Actief lid

30 okt 2008
    164
    0
    0
    ik heb me ei gehad op 19 november kan het zijn nu dat me innesteling bezig is

groetjes

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat hoe er gereageerd is niet leuk is voor Angelique, maar moeten we het groter maken als het is....? Daar krijg je alleen maar irritaties van en ik denk niet dat dat de bedoeling is van dit forum.

mss had 1 van de meiden wel een slechte dag, kan toch? (weet niet of het zo is hoor)

Denk dat we het "warm nest" gevoel niet uit het oog moeten verliezen en proberen het gezellig te houden.

Angelique mss is het voor jou een tip om je vragen te stellen in het "domme vragen" topic. Daar bedoel ik niet mee dat je een domme vraag hebt hoor, tis meer een woord speling

Ik heb zelf de "zoek" functie ontdekt (jaja ;) ) en heb daar al best wat antwoorden gevonden.

Gewoon lekker klussen en genieten van je meissie en hopen dat je toch snel zwanger raakt, dat willen we ten slotte allemaal:)

Liefs Kweb

14. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    Hey angelique
    ik ben het ermee eens,ik denk dat je in je vruchtbare periode zit en dat je daarom meer zin in seks hebt,misschien heef de natuur dit express gedaan :d

een innesteling daar ben ik niet 100 % zeker van,meestal(voor sommige) verlies je druppels bloed na een innesteling.Maar ik durf het echt niet zeggen want ik heb ook al vaak gedacht dat het dat was en dan achteraf....helaas :)

ik wens je verder nog veel klusplezier en stel maar zoveel vragen al je wilt die nog op je gedacht zitte.groetjes ;)

15. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    Hallo,

Ik heb dat ook al gehoord dat het gevoel bij de man idd anders is als je zwanger bent ookal is het nog maar het begin maar hoop voor de zekerheid nog niet te hard want als het zo dan niet is is de teleurstelling nog zo groot...veel succes en ik zal duimen dat je idd zwanger bent.

Groetjes
    Evy

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, heeft ze mooi toch gelijk gehad. Ze is wel zwanger ;)

Gefeliciteerddd!

17. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ja idd, gefeliciteerd meid! Je had het toch goed! :thumup:

Deel Deze Pagina