hele pijnlijke eisprong, is dat wel normaal??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lientjelove, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Achteraf gezien had ik het vorige maand ook.. ongeveer 10dagen voor mijn menstruatie een super pijnlijke onderbuik met krampen.. tot aan misselijkheid toe:x!! Vannacht heb ik er amper van kunnen slapen en dus ook tot half 2 in mijn bed gelegen in de hoop dat het over zou gaan.. nu begint het wat minder te worden..
    Ik vroeg me echt af of het wel normaal is en of ik er niet mee naar de dokter moet... Het doet echt zo'n pijn, dat ik me zorgen aan het maken ben of het wel goed is daar van onder:(....
    Zijn er meiden dit ook zo extreem hebben??

2. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik lees vaak genoeg hier dat meiden er zoveel last van hebben zonder dat er iets aan de hand is.

Het kan vrij pijnlijk zijn de eisprong en als het niet vertrouwd misschien toch even langs de ha meid.

Ik heb het ook zo extreem, maar bij mij komt het omdat ik endometriose heb en dankzij dat 2 cystes op mijn linker eierstok heb.

3. Lientjelove

Bedankt voor je lieve reactie!! Ik vind het toch wel een beetje eng zulke extreme pijn... Ik kijk het deze maand nog even aan, als ik nu niet zwanger ben en volgende maand weer zo'n pijn misschien toch even de huisarts bezoeken!!
    Ik zat even te lezen over endometriose, maar kun jij wel gewoon zwanger raken... vervelend zeg dat je daar last van heb?? Een vriendin van mij had ook cystes en dat was ook zo pijnlijk.. ik weet alleen niet of zij hier ook zoveel last van had rond de vruchtbare dagen.. Voor de rest heb ik namelijk nooit pijn...
    Jij heel veel succes met zwanger raken vlinder!!!

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Tot nu toe kan ik niet zwanger raken nee, ik heb ook vijandig slijm er kan geen zaadje doorheen bij mij.
    Ik hoop dat als ik de operatie achter de rug heb goed nieuws krijg en dat we weer snel mogen starten met IUI (is de enige optie voor mijn vijandig slijm) en dat ik niet onvruchtbaar ben geworden dankzij de endometriose, maar dat kan ik alleen maar afwachten.

Slim van je om naar de ha te gaan, leg het goed uit en houd je poot stijf, want ha zijn vaak lax met dat soort dingen. Dat is mijn ervaring want mijn ha heeft me veeeeeel te lang door laten lopen met de pijnklachten, niet alleen tijdens eisprong.

Succes meis en als je nog vragen hebt mag je me een pb sturen hoor...

5. Miertje82

Miertje82 Lid

22 jul 2009
    62
    0
    0
    Bij mij gaat het de ene keer goed, de andere keer lig ik dubbel van de pijn. De eerste keer na het stoppen van de pil was hel. Ik kon helemaal niks. De volgende dag voelde het nog beurs en toen was het over. Maar huisarts zei dat dit normaal is... Maar het maakt het vrijen op de juiste tijd niet altijd even gemakkelijk op.

6. Lientjelove

@ Vlinder3.. super lief, ik zal als ik meer wil weten je wel een berichtje sturen.. En hoop echt voor jou dat je operatie succes zal hebben.. Ik zal voor je duimen.. Wanneer moet je geopereerd worden??

@ Miertje82.. ook bedankt!! Ik wil het nog even aankijken en anders toch ook even naar de huisarts.. Had er net na het stoppen met de pil geen last van, maar nu de laatste 2x echt extreem!! Ik ben blij dat wij al donderdag hadden gevreeen, want zou hier inderdaad nu geen behoefte aan hebben.. Vorige maand heb ik het wel gedaan (wist niet dat het toen mijn eisprong was), maar dacht echt zoiets waar ben ik mee bezig.. na 1x ook gestopt en vriendje was niet eens klaargekomen, omdat ik er de puf en kracht niet voor had.. en dacht alleen maar auw!!

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben aan het wachten op een tel van het zh om een datum te plannen, de datum die gepland stond (28 jan) hebben ze afgebeld en ze hebben de planning voor februari nog niet dus afwachten wanneer het wordt.
    Dan kunnen we daarna verder met IUI, dus het liefst is de operatie zsm. Maar ja kan ik niks aan verranderen helaas.

8. Lientjelove

Echt vervelend allemaal.. je zou bijna gaan denken is het mij wel gegund.. pff!! Nou ik gun jou het met mijn hele hart.. heel veel succes en hopelijk hoor je snel meer... ik denk aan je!!

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je lieverd

10. Lientjelove

Ik sprak vandaag even mijn moeder en die had wel een beetje last van dezelfde kwaaltjes.. (en zij wordt al lang niet meer ongesteld).. dus misschien is het wel een griepje ofzo.. of een combi van beiden!!

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb ook een hele pijnlijke eisprong!
    Is voor het klussen soms niet zo heel erg handig omdat ik dan zo veel pijn heb dat ik er niet aan moet denken.........maaaaaarrrr

Het kan zijn dat er wat aan de hand is en ik zou zeker even naar de huisarts gaan! Het kan geen kwaad om het na te laten kijken, maa rhet kan wel kwaad als er iets mis is en je blijft er mee door lopen.....
    Ik had heel veel pijn zo 14dgn voor mn menstruatie en toen ik 17 was hebben ze me aan de pil gedaan en toen was het over.........ik voelde mijn eisprong..
    Toen ik stopte met de pil was de pijn terug, en ik dacht dus dat het normaal was, maar niks was minder waar! Ik had een afgesloten eilijder die deze pijn veroorzaakte en de pil zorgde ervoor dat ik er niks meer van voelde!

Ik zeg niet dat het dit kan zijn hoor!!! Maar ik zou er naar laten kijken...............maar dat is mijn mening :D

12. Lientjelove

Bedankt voor je reactie... ik hoop natuurlijk dat het niets ergs is, maar altijd goed om te weten dat ik het toch even in de gaten moet houden.!!!

13. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    heb wel een paar keer gehad dat ik lag te huilen op bed zo erg was het.. wordt wel ietjes minder met de maanden. nu maand 13 en nu heb ik zoiets van uuuu pffff ga ik aan de diarree of zo,,zo'n gevoel hahaha maar weer snel over

in het begin was het janken maar en midden in de nacht wakker van worden

14. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Lastig dat het zo zeer doet, aan de andere kant...je voelt hem wel ;) Veel vrouwen voelen niks en dat is lastig mikken ;)
    xxxxxxxx

15. Lientjelove

Bedankt voor jullie reactie.. Ik moet zeggen gisteren was een heftige dag (heel pijnlijk), maar vandaag gelukkig weer bijna over... Ik hou het zeker nog in de gaten!!
    En ja misschien is het wel handig met goed te mikken, maarre ik had zoveel pijn dat seks wel het laatste is waar ik aan moet denken dan.. haha!! Gelukkig hadden we het net voor de eisprong gedaan, hopelijk is het genoeg geweest...

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Eitje blijft nog even in leven dus ik zou zeggen, nog een keertje mikken als de ergste pijn voorbij is?
    Zou zeker even naar de huisarts gaan hoor, hoewel meer vrouwen hem voelen lijkt me echt heel naar. Vooral als het de ene keer wel is en de andere keer niet; misschien ligt het aan een van je eierstokken?

Deel Deze Pagina