Ik ben erg benieuwd WAT ze dan gaan doen. Het is zo onduidelijk als wat. Die vermoeidheid kan dus niet van die bloeddruk komen.
sterkte voor jullie allemaal. Wachten duurt altijd zo verschrikkelijk lang! ik hoop dat je snel nieuws hebt!
Ik lees het forum van voor tot achter en van achter tot voor dus ik blijf bezig. Ik moet ook nog afwassen, maar daar kun je bij nadenken dus dat doe ik niet
sterkte hoor ondertussen en ik hoop dat alles gewoon in orde is....tenminste dat het goed gaat met hem hoor....
Dit gaat vast heel raar klinken: ik hoop NIET dat alles ok is. Hij kan namelijk niet normaal functioneren. Als alles oke is, wat heeft hij dan? Tis geen leven zo.
ooh wat een nare situatie zegt.... hopelijk gauw duidelijkheid... ( en dan bedoel ik niet het lijstje dat ze afgaan met wat het NIET is, maar dat er iets naar voren komt wat het WEL kan zijn!) sterkte!!
Ja precies. Hier worden we ook niet goed van. Net terug van vakantie en zo moe dat hij het ene been niet meer voor het andere krijgt met 25 jaar. Das niet goed.
Oh ik snap je zo goed. Zelf ook eens drie jaar met iets gelopen wat achteraf bleek dat ik zelfs geopereerd moest worden voor een niersteen. Maar goed dit is een ander verhaal. Sterkte en mocht je ukkie boven goed doorslapen altijd waarom regel je dan niet iemand die thuis bij je kan komen zitten zodat jij naar je man kan? Nogmaals sterkte hoop dat je snel wat weet.
Ze wordt vaak wakker! Ze is bijna 2. De buurvrouw wilde wel oppassen maar zij is niet mobiel dus dat is niks. Als ze wakker wordt en mama is weg, is het drama!
Henkiepenkie@ Klink helemaal niet raar meis , zo wil je idd ook niet door , laat er maar wat uitkomen , niet ernstig maar wel iets . Dan kun je verder meis . Begrijp het volkomen hoor.
Pff, wachten duurt dan zo lang... Moeten we extra topics , zodat je meer te lezen hebt? Sterkte hoor!