Nieuws: bloed en urine ingeleverd. Over een uur de uitslag. Ook op tekenbeet gecontroleerd. Nu gaan ze navraag doen naar q koorts en hij wordt zo uitgebreid onderzocht.
Is zn schildklier recent nog getest? Lees veel klachten die daarop kunnen wijzen. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben!
Zou er geen vriendin even een oogje in het zuil kunnen houden , bij de kleine? Of babyfoon bij buurvrouw neer zetten . Ik kan me voorstellen dat je naar hem toe wil.
Hij vind het zelf niet nodig. ik vroeg het net nog. Ze moeten nu eerst een uur wachten. Hij heeft minder spanning dan ik, maar ja hij ligt daar veilig eindelijk.
Heel veel sterkte meid, goed dat ze hem nu eens even helemaal na gaan kijken. Ik snap het heel goed, eigenlijk hoop je dat ze wat vinden zodat er wat aan te doen is. Knuf!
Sterkte! Hoop dat het geen q-koorts is! Maar ik hoop wel dat er iets is waar ze iets aan kunnen doen!
Fijn dat er 1 op kan op passen , sterkte meis . We wachten wel af en horen morgen wel hoe en wat . Denk aan jullie.
Ik begrijp je dat je dit zegt...Maar laat het dan hopelijk iets zijn wat relatief 'eenvoudig' te verhelpen is. Sterkte!
Heel veel sterkte en beterschap voor je man! Hoop dat jullie snel horen waar jullie aan toe zijn, onzekerheid is ook erg naar.