Ik snap er niks van: waarom hebben ze dat gisteren niet meteen afgenomen dan? Je had dan toch gewoon kunnen wachten op de uitslag? Ik denk trouwens ook aan Pfeiffer. En als je ab slikt, komt dat niet naar voren. Dat weet ik omdat dat destijds bij mij het geval was.
Omdat die uitslag met een taxi opgehaald moest worden (?) en vervolgens kan de uitslag daarvan pas na 4-10 dagen gegeven worden. Zij gaven aan dat zij een spoedeisende hulp waren en omdat er geen levensgevaar is, moest de huisarts dat doen. Mijn man heeft 6 jaar geleden Pfeiffer gehad. De eerste keer dat hij bloed prikte (5 weken terug ofzo) had hij nog geen AB maar is hij daar wel op getest. Pfeiffer is niet direct aantoonbaar maar omdat hij al zo lang klachten had zou dat wel aantoonbaar moeten zijn.
Bij mij (26 jaar geleden) kwam Pfeiffer er pas bij de 3e keer prikken uit! Irritant dit zeg! Zijn zijn vitaminewaardes al eens meegenomen? Vit.D, B12?
Dat zou ook nog kunnen inderdaad, maar de huisarts wil eerst alles uitsluiten. Al is er nu geen stress. Daar hebben we het uitgebreid over gehad ook. Tot een half jaar terug wel heel veel. (1,5 jaar lang)
Het spijt me dat ik moet zeggen, maar ik vind jullie huisarts, noch de HAP adequaat reageren. Wil je iig veel sterkte wensen en ik hoop dat er snel duidelijkheid komt!
Vind ik ook! De hap vind ik niet zo erg. Zodra hij meer duidelijkheid heeft stapt hij over naar mijn huisarts. Ik wilde nooit naar die van hem overstappen (zak hooi ) en hij kwam er nooit dus vond het wel goed. Nu heeft ie door dat dit niet werkt. Zodra dit achter de rug is stapt hij over.
Klopt dat je dat maar een keer kunt krijgen... maar Pfeiffer heeft ook nog een "broertje".... durf even niet te zeggen hoe het heet, maar ik was "positief" op beide.
Epstein barr virus en ME kan je ook krijgen na ziekte van pfeiffer... Sterkte in elk geval hoop dat je snel duidelijkheid krijgt...