Zoals ik ernaar kijk heeft de vent nog mazzel ook... Hij komt voor een bak lego en hij krijgt er wat duplo bij cadeau . En als het zo verschrikkelijk is dat er een beetje duplo bijzit, dan haalt hij dat er toch uit? En dan vragen of hij het voor minder mee mag nemen... Terwijl er niks geen lego ontbreekt, juist iets 'extra's' bijzit... Pfff zeg! Wat een stomme vent. En dan vervolgens ook de afspraak niet nakomen! Vind ik echt niet kunnen hoor! Ik zou hem zeker nog een keer smsen of mailen en zeggen dat hij een fout heeft gemaakt en dat jullie heel duidelijk 7 euro hebben afgesproken!!
Wat naar dat je vertrouwen zon knauw heeft gehad. Hier gelukkig altijd nog goed gegaan maar vertrouw mensen ook snel. Komt omdat ik zelf ook erg eerlijk ben.
of als je dat niet zo goed durft, dan kun je miss iemand anders toch laten bellen?? ik vind het ook zeer onbeschoft en zo iemand mag dat best weten!
Als ik jou was zou ik hem toch echt wel bellen. Voor je gevoel alleen al, dat je hem flink de waarheid kan zeggen! Ik ben er zelf kwaad over merk ik. Zoiets doe je gewoon niet.
Ik zou hem gewoon ( lekker veilig) sms'en. Hoeft niet meteen kwaad of beschuldigend, maar zou beginnen met "we hadden 7 euro afgesproken en ik ontvang maar 5 euro, misschien vergist???" Als je hier niks op hoort zou ik (iemand laten) bellen. Als hij voet bij stuk houdt zou ik er geen drama maken van die 2 euro, maar het gaat om het principe en het vertrouwen. Geen stijl dat zo'n man hier zo mee omgaat voor 2 euro zeg... Maar dan heb jij in ieder geval je standpunt gemaakt!