KInderwagen van de Etos...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door chantal1984, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Hoi meiden,

    Ff een vraagje aan jullie, ik heb vorig jaar een kinderwagen gekocht bij de Etos met ligbak erbij, maar nu wil ik hem ombouwen tot wandelwagen want die kleine past niet meer in de ligbak, maar het probleem is dat ik dat briefje kwijt ben waarop staat hoe je die in elkaar moet zetten :oops: stom stom stom, nou is mijn vraag heeft miss iemand van jullie nog die beschrijving? Want zoals ik nu die kinderwagen in elkaar zet zo is het niet goed hoor hahahahah :D

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen :D
     
  2. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    Ik heb die wagen ook. Maar met het tekeningetje wordt je ook niet veel wijzer. het is heel onduidelijk. Wij hebben ook moeten puzzelen, en ben nogsteeds niet tevreden met hoe de buggy nu in elkaar zit.
     
  3. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Anders moet je even naar www.etos.nl gaan,daar vind jehet etos consumenten nummer en kan je daar even vragen,en ook als je klachten heb over de wagen,gewoon melden!

    Succes ;)

    Groetjes,
     
  4. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik heb hem ook en het ombouwen is heel makkelijk en spreekt voorzich je hebt het briefje niet nodig. gewoon de drukknopjes dichtdoen en het klitteband vast en hij zit.
     
  5. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    dan heb ik zeker pech met de mijne. De rugleuning blijft scheef zitten zodat mn zoontje anar 1 kant hangt, en hij sluit ook niet goed af waardoor er wind door de zijkanten komt.
     
  6. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    daar zit een koort voor met zo'n klikding je kan hem langer en korter maken. anders moet je even bij de etos langs gaan.
     
  7. illuminate

    illuminate Actief lid

    20 apr 2007
    416
    0
    0
    Het is me opgevallen dat de meeste beebs niet ouder dan 5 maanden zijn. Gaan jullie bees al in de wandelwagen? Just curious. Mark kan nog wel in de wieg, maar het lijkt me wel leuk om hem in de wagen te doen.
     
  8. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    welke wagen is dat? is dit ook die beebiesfirst?
     
  9. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    die bak van de etos wagen is echt klein. ik heb noa nu een week in de wagen want ze paste niet meer in de bak, ze is wel aan de lange kant voor haar leefdtijd.
     
  10. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    het is dezelfde als baby's first. slleen staat die naam er hier niet op. Mijn zoontje ging vanaf 2 maanden in een buggy, met een verkleiner van de maxicosi, omdat hij reflux heeft en dus niet wil liggen. Overigens is hij groot voor zn leeftijd dus in de kinderwagen paste hij al gauw niet meer.
     
  11. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Die kleine van ons past niet meer in die bak, en hij wilt continu rechtop zitten dus ja ik heb geen keus, hij word echt nijdig als hij moet liggen...

    Maar ik heb hem nou in elkaar geflanst maar het is net als wat rivkah zecht die rugleuning hangt helemaal scheef en ook al verzet ik dat klik ding dan nog doet hij raar, maar goed ,,, die klein zit er lekker in en geniet er van, das het belangrijkste... :D

    Bedankt allemaal
     
  12. rivkah

    rivkah Lid

    1 aug 2007
    16
    0
    0
    Ja precies, bij mij maakt het ook niet uit hoe ik hem verstel, hij blijft scheef. gelukkig heb ik maar 50 euro voor de totale buggy betaald. Ik kan er altijd nog een nieuwe buggy bij kopen. Maar Als hij dalijk zelf kan zitten dal het denk ik niet zo erg meer zijn.
     

Deel Deze Pagina