Hoi lieverd, inna ilahi wa inna lilahi raji3oen Je princesje heeft zeker een plaatsje in het paradijs en allah zal je belonen voor je sbahr meid.. Ik heb er geen woorden voor lieverd.. inchallah zal deze zwangerschap goed verlopen en hopelijk een meisje.. kus sweetcandie..
welkom vlindertje fatima hier heb je een plekje om fijn te fladderen om zo dichtbij je geliefdes te zijn sofaan dapper van je om dit met ons te delen vergeten doen we onze vlindertjes nooit daarom nog steeds heel veel kracht bij dit verlies
De tranen biggelen over m'n wangen.. wat verschrikkelijk.. snap ook niet dat die dokter zo reageert.. heeft ze geen gevoel? Het lijkt me heel moeilijk om zoiets mee te maken maar lieverd weet dat Allah altijd met de moslims is.. keer je naar hem als je het moeilijk hebt en hij zal je nooit in de steek laten! Allah beheb al muslimien! wij zijn zijn volk zijn dienaars ik hoop dat wat je meegemaakt hebt je Imaan heeft versterkt en weet dat dit leven tijdelijk is.. Wij hebben een afspraak met Allah swt Wij gaan naar een plek die zo mooi is met zoveel liefde zonder pijn en verdriet en daar zul je haar weer terugzien salaam aleikom warahmatulahi wabarakatahu
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! En dat deze zwangerschap maar goed mag verlopen. Ik bid voor je. Groetjes Denise P.s. Ik zie trouwens dat we qua uitgerekende datum maar 1 dag verschillen