schoon zuster grrr

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door shirley17, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey dames. moet het even kwijt hoor maar iriteer me zo aan mijn schoonzus . zij heeft zelf al 2 kinderen. en iederen keer als ze langs komt dan maakt ze egt van die rot op merkingen als jij heb ook nog geen buik. je krijgt vast een heel klein kindje . kan me niet voor stellen dat je zwanger bent . ik vindt dit egt zo iritandt :( net als of ze niet blij voor ons kan zijn dat wij nu ook een kindje krijgen ook had ze achter onze rug om gezegdt mijn kinderen zijn tog altijdt het luekst ze zien die van hun tog niet staan :evil: heb het zo gehadt met haar af en toe.

bedankt voor het lezen meiden :D

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Grrr...
    En wat zeg jij dan...?
    Sjeezis wat heb jij een buik zeg... en je bent niet eens meer zwanger!
    Ben ik blij dat ik niet zo'n grote buik heb, want zo te zien komt dat nooit meer goed..... :evil:

laat ze lekker kletsen, eerste zwangerschap was mn buik te klein.... en nu is hij te groot...
    en je schoonzus zou met twee kinderen toch ook moeten weten, dat de grootte van je buik helemaal niets zegt over de grootte van de baby....

en trouwens je buik bij een eerste zwangerschap begint vaak pas echt te groeien vanaf de 20 weken...!

geniet lekker van je zwangerschap...

xxmona

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

je schoonzus is overduidelijk jaloers en niet zo'n klein beetje ook, kom voor jezelf op en gooi er een opmerking overheen steeds als zij je afkraakt, je moet je grens op die manier aangeven, nu komt ze overal mee weg en zal ze niet stoppen tot jij zegt dat het genoeg is, wordt maar lekker bijdehand, jij hebt net zoveel recht op geluk en kinderen als zij!

4. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    ik probeer me er egt niks van aan te treken maar dat is zo moeilijk soms :evil: moet idd maar eens meer voor me zelf op komen. want heb idd geen zin om dat de helen zwangerschap te moeten aan horen ;)

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ja ik weet er alles van...
    en al die hormonen die door je bloed razen, helpen dan ook niet echt....!

6. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    nee idd die hormonen ook altijdt :evil: haha

7. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    nou ja zeg,heb net je foto even bekeken en vind dat je al een heel mooi buikje hebt,die van mij is nu net zo groot als bij jou 16 weken(ben zelf nu 16 weken)
    en bij mij zeggen ze juist dattie zo groot is,om stapelgek van te worden.
    Laat iedereen maar gewoon lekker kletsen! ;) :rolleyes:

8. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey tanja dank je wel ik vindt hem zelf ook niet klein hoor . maar ja zij vindt van wel :rolleyes: maar dat is dan lekker haar probleem ;) haha

9. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    haha helemaal mee eens

10. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    en ik vind dat je een hele mooie buikje al hebt :D

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mooi buikje meid! die van mij mocht wel wat minder groot!
    denk idd dat je schoonzus jaloers is. geniet van je zwangerschap en laat die niet door haar beïnvloeden.
    wat zegt je vriend ervan dat ze er zo op reageert?

12. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    De groote van je buikie zecht niks over de groote van je kindje!
    Ik ben juist blij dta ik niet zoon mega buik heb!

13. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    me vriendt zegt ook dat ik gewoon me mondt open moet trekken. hij weet hoe zijn zus in mekaar zit dus hij trekt zich er niks van aan.als hij het hoort dan zegt hij er ook wel wat van . maar helaas worden er ook veel dingen achter onze rug om gezegdt en zie dan maar eens te bewijzen of het waar is :(

14. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Gewoon leren om daarboven te staan, daar kunnen mensen ECHT NIET tegen, de volwassen manier kiezen en er boven leren staan en niet op in te gaan, soms weet je niet wat het is jaloezie, gewoonweg willen bemoeien met je....

JIJ bent heerlijk zwanger, met een prachtige buik met nog mooiere inhoud de rest kan allemaal omhoog vallen het is gewoonweg niet belangrijk om je zo druk over te maken.

Laat haar maar een poepie ruiken door juist relax te zijn en zeker in je vel..

15. gerda b

gerda b Lid

17 mrt 2006
    93
    0
    0
    winkelmedewerker
    friesland
    Ze is gewoon jaloers!

16. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik denk ook dat ze gewoon jaloers is je hebt een mooie buik en daar moet je juist trots op zijn!
    je schoonzus is gewoon een k* wijf (vind ik) want zulke dingen achetr je rug om zeggen is gewoon laag!
    En die opmerking van dat zij nog dik is en niet eens meer zwanger is vind ik ook een goeie!
    En als je r echt wilt terug pakken kan je ook gewoon als je met een hele groep bent zeggen : goh ben je alweer zwanger je bent dik geworden.. is miss. ook laag maar ik zou t r wel voor over hebben..

17. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    : S, nou da's toch een flinke buik voor 16 weken.

En ja, voor de rest....Gewoon lekker genieten van je zwangerschap...Zoals wij het hier zeggen: Laat maar lekker doen!

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ssssjjjjjjjongejonge, wat een jaloerse b*tch!

De grootte van je buik zegt niet veel over hoe groot je kindje is/wordt. Met 18 weken zag je aan mijn buik ook nog bijna niets.
    Ben blij dat je niet zo'n dikke pens hebt als zij, haha!

19. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    De wijste zijn en er boven staan of even van je afbijten. Voor beide is wat te zeggen. Je kunt natuurlijk ook op een nette manier zeggen dat je haar opmerkingen niet prettig vind.

En soms zijn zwangerschapshormonen een goed excuus om iets brutaler te zijn dan je van jezelf gewend bent!

20. Caro1

Caro1 Actief lid

26 okt 2008
    123
    0
    0
    Het valt mij altijd op dat iedereen een mening over je buik heeft. Mijn buik is al groot, klein, rond, puntig, etc. bevonden. Ik zeg altijd tegen iedereen "ja he...". Lekker belangrijk, allemaal best. Je schoonzus is gewoon jaloers, zoals iedereen al schrijft. Als je zin hebt om lekker uit je dak te gaan moet je dat natuurlijk doen, maar verder zou ik gewoon overal ja op zeggen. Dan is de lol er bij haar snel af. Lekker belangrijk wat zij vindt over jou/jouw buik!

Deel Deze Pagina