Wat vreselijk, vreselijk oneerlijk is dit zeg! Ik wil jullie enorm veel sterkte wensen in deze onwijs moeilijke periode...een kaarsje brand hier voor jullie en jullie kleine meid! Liefs!
oh wat een afschuwlijk nieuws.... wat moeten jullie al een afschuwlijke tijd achter de rug hebben na de eerste signalen.... en nu dit.... jullie mooie lieve kleine meid.... ik wil jullie alle kracht toewensen om dit te kunnen dragen... het leven is soms zo oneerlijk...... zo hard... het is een oneerlijke strijd.. Jose
Hier ook tranen in mijn ogen. Ik kan alleen mijn medeleven betuigen en jullie heeeeeel veel sterkte wensen. Dikke knuffel, Wendy
wat erg zeg, eerst zo'n zenuwslopende tijd van onderzoeken en dan nu dit Vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Ik krijg tranen in mijn ogen bij lezen van dit bericht! Heel veel sterkte de komende tijd..... Wat is het leven toch oneerlijk!
oh wat een afgrijselijk bericht... heb er geen woorden voor... ontzettend veel sterkte gewenst! Amber
hier zijn geen woorden voor heel veel sterkte voor jou en je familie. ik ga een kaarsje voor jullie branden nu
De tranen staan in m'n ogen. Wat een vreselijk nieuws en wat een moeilijke beslissing. Dat je nu met 24 wk al je kindje moet afstaan wil je toch niet aan denken. Heel veel sterkte de komende tijd. En neem de tijd voor de verwerking. Liefs Renata
ook ik heb hier geen woorden voor heel veel sterkte , en ik brand een kaarsje mee hele dikke knuffel en liefs dana