och meis toch, ben er stil van,kan wel janken. het word een heel moeilijke tijd voor jullie, heel veel sterkte voor jou en voor je man. kaarsje zal branden denk aan jullie. liefs sjeima
vreselijk. Had nog op het beste gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte en een dikke virtuele knuffel. Mijn gedachte gaan uit naar jullie
och meis, wat een ellende. ik ben er even stil van... we hebben met alle april-mama's zó hard voor jullie zitten duimen, maar het mag dus niet zo zijn. héél veel sterkte, kracht en liefde gewenst in de komende moeilijke tijd. er wordt aan je gedacht! dikke knuf, Lien.
Wat een vreselijk nieuws! Ik wens jullie alle kracht en sterkte van de wereld toe in deze ongetwijfeld vreselijk moeilijke tijd. Ik denk aan je.
Potverdorie, ik heb er geen woorden voor Wat een rotbeslissing. Heel veel sterkte en kracht voor morgen.... Liefs
Wat een naar bericht, ik begin er van te rillen bah. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie troost bij elkaar weten te vinden. Liefs Poci.
Hier zijn geen woorden voor, die beslissing is zo moeilijk. Heel erg veel sterkte komende tijd en heel veel kracht toegewenst! Daffie
Lieve supershiva ik wens jou en je partner heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Onze gedachtes zijn bij je..... Veel liefs
lieve meid, ik wens jou en je partner ook heel veel sterkte toe de komende tijd. een hele dikke knuffel van jannie
Oh meid, wat erg voor jullie. Wat een groot verlies! Kunnen ze echt niks meer voor jullie doen? Ik neem aan van niet, aangezien jullie tot deze zware beslissing zijn gekomen. Heel veel sterkte gewenst, ook voor je man. Ik kan niks voor jullie doen hier vanachter mijn pc, alleen maar sterkte wensen. Mocht je er over willen praten dan ben ik er hier voor je.
wat verschrikkelijk zeg meis...ik heb er geen woorden voor.. heel veel sterkte voor jou en je partner! *knufffff*