Ik vind het zo naar voor jullie! Ik weet niet goed wat ik zeggen moet! Ik hoop dat jullie in deze tijden ergens de kracht en engerie vandaan kunnen halen...Wens jullie veel sterkte toe! Liefs, Wndy
Jeetje wat vreselijk voor jullie! heel veel sterkte en kracht de komende tijd om dit verlies te verwerken.
oh wijffie de tranen lopen me over de wangen wat vreselijk... ik wens jullie heel heel heel veel sterkte dikke knuffel liefs debor
Jee wat verschrikkelijk! Geen woorden voor... Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe de komende tijd! Liefs Dayenne
Heel veel sterkte! Wat een verschrikkelijk beslissing hebben jullie moeten nemen. ik weet verder niet wat ik moet zeggen. Nogmaals veel sterkte en kracht toegewenst. Liefs Jazzie
Oh wat erg meis; ik lees dit nu pas.. Zoals al zovelen voor mij hebben gezegd; hier zijn gewoon geen woorden voor.. Heel veel sterkte..
Me ogen lopen er van vol van zo'n triest bericht! Kan me niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen maar in ieder geval heel veel sterkte voor jouw en je partner!
He meis...Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte toegewenst en ik wens je alle kracht van de wereld! Liefs Jeanine
Wat een verschrikkelijk nieuws. Wat komt het dan dichtbij dat het niet vanzelfsprekend is om moeder te worden. Veel sterkte!
O meis zit hie rmet tranen in mijn ogen. Wat verschrikkelijk allemaal. Eerst dat lange wachtenen nu dit. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen. knuff Mimi
verschrikkelijk dit! de tranen springen in mijn ogen! ik wil jullie ontzettend veel sterkte toe wensen!