mijn meisje heeft niet meer genoeg aan mijn borst.....

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cindy84, 11 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    hallo
    sinds deze maand ben ik voor het eerts weer ongesteld geworden. mijn dochter is nu dus 14 maanden.
    ze drinkt in de ochtend en in de avond nog voor het slapen gaan.
    maar de afgelopen 4 avonden werd ze wakker en bleef ze maar jammeren en zeuren. mijn bortsen voelde als thee zakjes en mijn meisje was niet tevreden. ze ging uiteindelijk pas slapen om 1 uur in de nacht.
    vanavond heb ik haar eerts een beker warme melk met wat van die pyama pap vezels erin gegeven en daarna nog even d eborst om in slaap te vallen en ze is niet meer wakker geworden.
    komt dat door mijn menstruatie van 2 weken geleden, of is dit het einde?:(

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    je hoort wel vaker dat door de menstruatie je bv verandert, anders smaakt of terug loopt... ook wel vaker gelezen dat je gewoon kunt blijven aanleggen (als je dochter dat ook wil natuurlijk) en dat het weer bij kan komen... ik weet dit verder niet uit eigen ervaring...zou je nog langer willen voeden? dan zou ik denk ik gewoon blijven aanbieden...zou jammer zijn als het nu stopt he?

succes!

3. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    ze wil nog heel graag, vooral in de avond omdat ze aan de borst in slaap valt. en ik wil ook nog niet stoppen nee.
    ik wil zwanger worden, nog een baby krijgen en dan tandemen!

ik heb ook wel eens gehoord ja dat je minder productie heb tijdens menstruatie, maar dat was dus al 2 weken geleden.
    of Zou zoiets ook samen kunnen gaan met de eisprong ofzo?... dat zou dan nu ongeveer kunnen zijn...

4. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Dat idee heb ik ook wel, Simone heeft mijn borst ook een tijdje geweigerd en niet lang daarna werd ik ook voor het eerst ongesteld. Wat nu wat veroorzaakte is mij niet duidelijk maar het zal wel iets met elkaar te maken gehad hebben. Mijn productie kelderde toen ook maar ook daar weet ik niet of dat kwam doordat ze weigerde of andersom :) Nu is alles weer bij het oude, als ik weer ongesteld wordt ben ik benieuwd hoe het gaat lopen....

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als je last hebt van een verminderde productie -door welke reden dan ook- moet je juist meer aanleggen en niet iets anders aan gaan bieden want dan verstoor je het vraag en aanbodsysteem en ben je verder van huis.
    Ik moet iedere maand bikkelen en kom daar ook weer overheen hoor, zolang je aan blijft bieden, kom je niet zomaar droog te staan hoor!;)
    Succes!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.195
    113
    Hier was dat ook zo toen de menstruatie net weer begon. Aanleggen, aanleggen, aanleggen is het enige dat helpt. Inmiddels merk ik gelukkig alweer geen verschil meer.

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Idd vaak aanleggen. Rond je eisprong kan je productie ook kelderen, heb ik hier ook iets last van.
    Maar hier is het kelderen inmiddels wel iets minder. Ze wordt hier 's avonds nog wel 's wakker maar dan leg ik haar gewoon weer aan. Ligt denk ik meer aan het feit dat ze niet altijd de rust heeft om voor het slapen gaan goed te drinken.

8. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

15 aug 2008
    914
    1
    16
    vannacht was ze van 1 tot 3 uur in de nacht helemaal wakker, daar was ik dus niet zo blij mee. vanaf 3 uur bij ons in bed en ze was om 6 uur in de ochtend weer wakker?????

ik ben bang dat als ik veel aanleg dat mijn cyclus dan weer uitblijft ofzo? en dat is lastig als je zwanger wil worden.
    ik denk dat het wel te maken heeft met de eisprong, want vandaag heb ik weer wat van die witte afscheiding, wat in mijn geval de eisprong aan geeft.
    hmm afwachten maar... en hopen dat ze vannacht wel door slaapt!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou nu even iets vaker aanleggen als ze daar behoefte aan heeft, dan trekt je productie over een dag of 2 wel bij.
    Tenminste bij m'n eisprong duurt het vaak 2 dagen, bij menstruatie kon het wel een dag of 5 duren, maar moet nu ook ongesteld worden en heb er nog weinig van gemerkt.

10. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    O ja, succes met klussen ;)

Deel Deze Pagina