Onze meid is nu bijna 3 maand en die bak van de kinderwagen word nu toch echt al te klein... Als ze een keertje "wupt" met dr beentjes dat stoot ze echt dr hoofdje... Dus ik denk dat ik haar maar in de buggy doe... Onze kinderwagen kun je ook omtoveren tot buggy... Hoe oud deden jullie de kleine in de buggy?
Met 6 1/2 maand pas en dan nog ligt ze voornamelijk in de ligstand. Het gaat om de rug dus beter zo lang mogelijk te wachten. Groetjes, M
Ja precies dat is ook zo, maar tis toch ook niet veilig als ze zo hard op het klapt... :S Maar ik heb m'n buggy op de ligstand, dus eigenlijks dezelfde stand als die bak...
nou nee dat is echt niet hetzelfde hoor, er word echt geadviseerd om daar mee te wachten tot je kindje 6maanden is, i.v.m. de rug inderdaad. hier ook pas met 6 en half maand, hij lag toen ook heel krap in de kinderwagen bak hoor, maar kan me niet voorstellen dat jou'n kindje er nu al niet meer in past.. liefs Emmie
Giovanna kon ook al heel erg snel niet meer in de wagenbak..wij hebben haar toen ook in de buggy gedaan. Uiteraard wel op ligstand en die ligstand heb ik eigelijk heel lang zo gehouden.
Wij hebben een Quinny Buzz, deze staat erom bekend een kleine reiswieg te hebben. Ons zoontje is nu 4 maanden en ongeveer 63/64 cm en past nog net in de reiswieg, ik denk dat we letterlijk nog 2 cm speelruimte hebben. Morgen ga ik even de buggy erbij pakken, deze kan achterwaarts in 3 staanden (waaronder ligstand) en voorwaarts in 2 standen. Even kijken hoe hij erin ligt, of zijn rugje een beetje plast ligt in de buggy.
ben ik toch blij als ik hier zo lees dat iik de quiny niet heb genomen... wou ik eerst wel maar ze vorspelden al een grote baby en vond hem er inderdaad klein utizien... nu heb ik de x-advetnure reasearcher en alysia heeft er ruim 6a7 maanden in gelegen.. maar als je kleine naar de buggy gaat en nog zo klein is kan wel hoor als die maarr op de ligtstan staat en lekker plat kan succes
Ik heb Boaz er vanaf 4 maanden in gedaan, hij paste nog wel net in de kinderwagenbak maar hij vond het vreselijk. Hij ligt voornamelijk plat, maar ook regelmatig wat omhoog. Als hij overdag wakker is en hij zit bij me op schoot zit hij nog minder goed als in de buggy. Dus volgens mij maakt dat allemaal niet zo uit. Op het CB zeiden ze ook dat het kon zolang ze maar goed ondersteund worden.
Ik heb Vigo in de buggy gedaan toen hij 9 maanden was. Tot die tijd Maxi Taxi met Maxi Cosi gebruikt als we gingen wandelen.
Als het niet meer past dan gewoon in de buggy in ligstand. Julia is nu 64 cm en kan er voorlopig nog wel inliggen. Maar daarom hebben wij ook niet voor de quinny gekozen maar voor de bugaboo.
Hier ook pas met een maand of 7 toen ze al goed kon zitten. Wij hebben 7 jaar geleden (toen onze eerste geboren werd) voor een 'nestje' gekozen ipv voor een bak, omdat de voorspelling was dat de baby groot zou worden en de bak dan niet zo lang mee zou kunnen. We hadden idd een grote baby en ook nog eens een slappe (zat pas heel laat), die heeft dus tot een maand of 9 in de kinderwagen gelegen. Ik zou het echt nog niet doen hoor, ookal kan de buggy helemaal plat...
sinds het weekend hebben we de buggyzit van de mutsy in gebruik. het is vroeg maar de zitting kan in iedere stand gezet worden en dus ook plat dus wij dachten waarom niet. verder kan onze jongen al bijna zelf zitten dus wij vonden het geen probleem. onze jongen vind het ook erg leuk, kanlekker naar papa en mama kijken en nu ook de eendjes zien met het eendjes voeren . joyce