Dat wilde ik even zeggen! Mijn dochter is nu 3 maanden en is ze de liefste baby! Voorbeeld; ze ligt op bed een paar minuten en de deurbel gaat; mijn collega met haar dochter. Ze kwam wat brengen. Ik weet dat ze wel even bij mijn dochter wil kijken. Dus met z'n allen naar boven. Ze vraagt nog ; gaat je dochter niet huilen? We komen op haar kamertje en we krijgen meteen een big smile en ze begint meteen te kletsen tegen ons. Na een minuut of 10 lopen we weer naar beneden en zij gaat gewoon lekker slapen! Wat heb jij een lieve dochter, zegt mijn collega. En dat is ook zo! Ze is zelfs een beetje ziekjes, wat verhoging. Maar ze lacht en brabbelt gewoon en ze slaapt hartstikke goed! Ik wil NIET werken (moet over 3 weken weer beginnen ).
hihihi ja sorry maar ik moest het even kwijt.... Ik wil niet een of andere discussie starten hoor! Maar misschien dat iedereen hier leuke dingen over zijn dochter/zoon kan vertellen...
Pech meid...ik heb de liefste baby al Haha nee hoor, dat vind iedereen van zijn eigen kindje...is heel normaal.
meid groot gelijk heb je! Tuurlijk ben je trots! Gniet er maar van.. Ennn uuhh ik heb ookhet liefste kindje hihihi
nou ik vind dat ik de liefst baby heb hihi, het gaat met tijn en met mij ook natuurlijk een stuk beter, en nu kan ik pas gaan genieten van hem, eerst ook wel ,maar anders, nu is het echt mijn ventje en het is echt een lekker ding, hij is mijn grootste trots zo, dat eilde ik heel graag vertellen.
Nee hoor ! Wij hebben de liefste baby Als ik de boeken mag geloven hebben we een engeltje ! Lekker van genieten dames! Groetjes, Danielle
Ik voelde me eigenlijk de hele tijd heel erg onzeker over mij en mijn dochtertje. Maar ze doet het super goed en zeker nu ik weer bijna moet gaan werken ga ik nu alleen maar genieten van haar! Het huishouden doe ik 's avonds wel en overdag lekker genieten, wandelen, winkelen, in badje doen, spelen! Heerlijk! Ik wil NIET meer werken
Nee hoor ik heb de liefste baby! Ach joh, dat werken ben je zo ook weer aan gewend en zo geniet je extra van haar op de dagen dat je wel thuis bent!
ik wilde 3 maanden nadat tijn was geboren heeel graaag weer werken dit ivm met heel veel huilen, mar nu dat het zo goed gaat blijf ik veel liever thuis met hem.
Wil jullie niet allemaal teleurstellen maar, ik heb de liefste baby van heel de wereld. Ik ben zo blij dat we dit allemaal over ons kleintje kunnen zeggen. De mijne begint hierop los te brabbelen. Wat een schatje,geniet allemaal van deze momenten. Gr.
De mooiste en liefste baby is natuurlijk die van ons Maar ik kan je helemaal volgen. Ik kan ook zo ontzettend van Jasmijn genieten. Ik ben ook zo gelukkig met haar! En dat je niet wilt gaan werken, ik zit met hetzelfde "probleem". Ik mag namelijk over 4 weken weer aan de slag en het liefste zou ik ook bij de kleine willen blijven om volop van haar te kunnen genieten!
nou ja zeg nee hoor ik heb de mooiste en liefste baby hoor ik geniet op en top van mijn kids hoor maar een paar uurtjes per week werken vind ik heerlijke afwisseling
Ik kan me voorstellen dat je niet wilt werken, moet er zelf ook niet aan denken! Helaas nog maar 5 weken vrij. Verder vind ik natuurlijk mijn mannetje ook de liefste van de wereld. Ik vertel altijd geheimpjes aan hem en hij aan mij. Vaak vertel ik hem dat er maar 1 kind op de wereld het liefste is en dat is hij. Ik zeg er dan wel bij dat hij het niet mag doorvertellen, omdat dat zielig is voor alle mama's die denken dat hun kindje de liefste is
Ik heb mijn dochter net verteld dat ze zich er niets van aan moet trekken wat jullie allemaal zeggen en dat zij echt wel de mooiste, liefste, knapste, slimste, beste, snelste, grappigste baby is. En nu hou ik op!
hehe jullie hebben allemaal de liefste baby, aleen ik heb de allerliefste dreumes! is een ontzettende knuffelkont! en he ze vandaag met haar neefje van een paar maanden ouder stond te dansen, handjes vast en wiegen, en hoe ze alles wat ze heeft altijd wil delen..en ooooh ik kan wel uren praten over die lieve lach, haar gegiegel, hoe ze met mijn handtas door de kamer paradeert...geweldig!
Dat gevoel van niet willen werken had ik ook, maar nu ik eenmaal aan het werk ben vind ik het ook wel weer fijn hoor! Ook dan blijft je baby de liefste..... Hier in ieder geval wel! Gr
Ja dat weer opstarten met werken is zo naar. Zeker als je zo aan het genieten bent en het net lekker loopt. Ik had er knap moeite mee. Aan de andere kant besefte ik dat het dus goed was. Ik hield (en hou natuurlijk!) van mijn kindje, het liep lekker, we waren gehecht en ja dan is achterlaten even moeilijk. Het vind zijn ritme wel, geef het tijd. Enne leuk om te lezen dat je zo trots bent hoor, fijn!
Ons engeltje heeft het ook enorm naar haar zin bij het kinderdagverblijf. Soms denk ik wel: daar staan mooiere spullen dan thuis Ze kan ook enorm lachen als ze de leidster ziet... ik ben niet jaloers, maar toch kruipt er dan zo'n gevoel omhoog..... Ach, ik ben blij voor haar. Een nieuw leven wat ik mag begeleiden *vreugdedansje* Groetjes, Danielle