Kindercarnaval

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vrouwpoohbeer, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Carnaval komt eraan!

Wij gaan gezellig even een uurtje kijken zondag middag! Dan is er kindercarnaval!

Hoe vind je ons Carnavalsbloempje:

Gaan jullie ook? En hebben jullie al een pakje?

2. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    whaaaaa WAT LIEFFFFF! =D>
    We doen hier in het noorden doen we niet zo veel aan carnaval.
    Maar wat een plaaaaatje zeg. Ik word er week van. ;) :D

3. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Zonde! Carnaval is echt super! ik zag vorig jaar al die snoepige babypakjes en denk hahaaa dit jaar ben ik er klaar voor!

( ik kwam er met carnaval achter dat ik al 3 maanden zwanger was namelijk...)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ach wat een scheetje zeg!

Wij doen niks met carnaval.. Ik ben van oorsprong een oeteldonkse maar heb er niks mee ;)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat een scheetje! smelt smelt! wij wonen hier in carnavalsland maar doen er niets aan.. ja straks als de kids op school zitten dan zullen zij meedoen met de klas (en zal mama er aan moeten geloven)

6. GL013

GL013 Bekend lid

27 sep 2007
    676
    0
    0
    Tilburg
    Wat een schatje! :D
    Ik had vorig jaar ook zo'n lief bloempje...

Dit jaar zit carnaval er (helaas) niet in, ben dan 39 weken zwanger en dan wordt het wat moeilijker denk ik... ;) Maar volgend jaar gaan we er weer voor!

Veel plezier alvast!

7. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Aaahhww!:D leuke bloem!

die van mij is maatje 74 en ze heeft nu 62/68 dus hij is n beetje te groot maar ze hadden geen kleinere! jammer hoor!

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Aaahhh wat ontzettend schattig zeg :D

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Vorig jaar was ons zoontje 4 weken en was hij binnen verkleed als kabouter en buiten als beertje. Echt super schattig. :) Voor dit jaar weet ik het nog niet. Duurt nog ongeveer een maand dus we hebben nog even.
    Hij gaat sowieso wel even mee, maar voor de rest is hij veel logeren in die periode. (wij zijn echte carnavalvierders, kennen elkaar ook van de carnaval)
    Vorig jaar bijna geen carnaval kunnen vieren omdat ik nog niet genoeg hersteld was van de bevalling, dus dit jaar nemen we het ervan..

10. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Wat een gaaf pak! Ik kom uit het oosten van het land en hier word ook goed carnaval gevierd. Op zondag lopen mijn man en ik mee met de optocht, onze dochter verblijft dan bij opa en oma (die wonen aan de optocht) en op maandag is er de kinderoptocht en die gaan wij natuurlijk ook lopen met onze kleine. Ben nog druk op zoek naar een origineel pak, is wel toevallig, ik zat ook te denken aan een zonnebloem!

11. kaily122

kaily122 Bekend lid

3 mrt 2006
    581
    0
    0
    oh wat een geweldige foto's van jullie kleintjes.
    Waar hebben jullie die pakje gehaald?
    Lijkt me erg leuk om onze kleine ook met carnaval lekker te verkleden.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij gaan ook lekker carnallen (in Oeteldonk, waar ik oorspronkelijk vandaan kom, en Teskesdurp, daar wonen we nu). In eerste instantie waren we van plan twee dagen te gaan, en dan Milan naar de opa's en oma's te brengen, maar ik denk dat we toch ook maar naar kindercarnaval gaan en lekker met 'm naar de optocht kijken! Moet alleen nog even bedenken wat ik 'm aan ga doen, een piratenpakje is iig wel leuk! :)

Deel Deze Pagina