Nu even een vraag voor de moeders!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door imke, 22 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. imke

imke Actief lid

26 sep 2006
    187
    0
    0
    Verpleegkundige
    Uden
    Hebben jullie ook zo'n last van je ongesteldheid sinds de geboorte?
    Ik had er eigenlijk nooit echt last van en maar weinig bloedverlies (ik slikte geen pil). Maar nu....ik word er gek van!
    Ik ben alweer 5 maanden geleden bevallen maar heb veel buikpijn (lage ongesteldheids buikpijn) en als ik echt ongesteld, doet het vreeselijk zeer!Ook heb ik veel meer bloedverlies dan normaal, ben laatst 2 keer s'nachts zo doorgelekt dat ik bang ben dat we een nieuw matras moeten kopen :confused:

Hoe ging/gaat dat bij jullie?

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Hier precies zo.

De eerste menstruatie was echt vreselijk. Idd net als jij bijna een nieuw matras moeten kopen wegens doorlekken. Ik was bang dat ik acuut ijzer gebrek zou krijgen of neer zou gaan omdat ik leeg gebloed zou zijn.

De tweede was al iets minder, maar nog wel met pijn en veel bloedverlies.
    Ik heb een inwendige echo gehad na mijn bevalling en daarop was te zien dat de baarmoeder wand heel erg dik was (2 cm.) De gyn. zei al dat het heel heftig kon gaan worden als ik ongesteld werd en dat was dus ook zo.

De derde wordt misschien nog minder.....en zo zal het langzaam denk ik weer terug gaan naar het oude niveau.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zal ik je vertellen dat ik nog meer pijn had van mijn eerste ongesteldheid dan van mijn hele bevalling, dat meen ik echt serieus ik dacht dat ik gek werd, en zeker omdat ik voor de zwangerschap nooit last had gehad van mijn ongesteldheid.... Gelukkig zijn we nu 7 maanden verder en heb ik er gelukkig geen last meer van..

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier ook veel meer last, rug borsten en benen ...
    me bloedingen zijn ook veel heftiger.
    Ben het wel een dag korter.

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Hier ook zo, mijn eerste menstruatie was een regelrecht bloedbad. Nu ik weer aan de pil ben is de menstruatie een stuk minder en moet zeggen zonder krampjes of iets!

6. Mirelle

Mirelle Actief lid

11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Hier ook hoor, heel heftig en heel lang.
    Gelijk op de eerste dag met de pil begonnen maar toch nog drie weken :confused: ongesteld geweest. Een week daarna netjes 5 dagen in de stop week.
    Voelde me een dweil...

Groetjes, Mirelle.

7. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ben sinds mijn bevalling nog helemaal niet ongesteld geweest. Voorheen had ik altijd een hele regelmatige cyclus van 26-28 dagen.
    Ik gebruik geen voorbehoedsmiddel, maar geef wel uitsluitend borstvoeding.
    Van mij mag het nog wel even wegblijven, mis het niet ofzo :D

8. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Ik ben vorige week ongesteld geworden en ben er nu weer vanaf :) .
    Hoop dat dat ook zo blijft bij de volgende keren.

Ondanks dat ik borstvoeding geef vindt ik dat de ongesteldheid snel weer op gang is gekomen ( nou ja eerst de volgende maar afwachtten).

gr. Kat

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Hier is het ook erger geworden. Ik geef nog volledige borstvoeding. Ik gebruik geen anticonceptiepil. * snik * ik was al heel snel weer ongesteld...

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee helemaal geen last van gehad. Even regelmatig als vroeger. En niet meer bloedingen of zo.

11. Niet meer actief

Ik begin al op te zien tegen mijn eerste menstruatie. Hopelijk blijft ie nog lang weg!

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja hier ook, behoorlijk bloedbad. mag om het uur een nieuw maandverbandje in doen... 's nachts bloedt ik niet zo erg gelukkig

13. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ben nu 2x ongesteld geweest. Ik heb niet het idee dat ie erger is geworden en heb ook geen andere klachten ofzo.
    Wel merk ik dat ik tompons (nog) niet kan verdragen. Helaas!

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik had alleen van mijn eerste menstruatie erg veel last en ook erg veel bloed, echt meer bloed dan de nabloeding van de bevalling :confused:

Wel heb ik sinds de bevalling heel vaak migraine als ik ongesteld ben, dat had ik eerst nooit. En toeval of niet, mijn moeder had dat ook sinds haar bevalling!

15. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    ben nu ook al 2 x ongesteld geweest, maar kan niet zeggen dat hij anders is als normaal, alleen de 1e x naar de bevalling was inderdaad erg pijnlijk het leken net weeen

16. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ben 2x ongi geweest na de bevalling. De eerste keer had ik 1.5 dag wat bloedverlies ik dacht was is dit ? Maar toen ik na 32 dagen weer bloedverlies had (32 dagen is ongeveer mijn cyclus) bedacht ik dus dat die eerdere bloedverlies ook een ongi moest zijn geweest.
    Voor mijn bevalling had ik altijd giga last van buikpijn, nu (nog) niet.

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik ben ieder maand 1 week ongesteld. Niet meer of minder dan voor mijn bevalling.

18. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    De eerste keer viel me zo mee, ik dacht nou hier teken ik voor (ben het altijd heel erg en lang). Tweede keer werd al erger, eigenlijk als normaal en de laatste keer was heel erg. Buikpijn, superveel bloedverlies en 10 dagen! Maar ik ga ervan uit dat dit weer minder wordt. Ik geef nog gedeeltelijk BV dus wil nog even niet aan de pil, maar die slik ik eigenlijk ook altijd vanwege de heftige menstruatie dus nog een paar maanden doorbijten. Sterkte allemaal!

19. Niet meer actief

nee ik heb nu juist helemaal geen krampen meer.. ik voel ook helemaal niet meer dat ik ongi word of ben..meestal kreeg ik krampen dan wist ik hoelaat het was.. nu merk ik er helemaal niets van..

wel heb ik nu super tampons nodig ipv normaal :oops:

20. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Bij mij is het VRESELIJK! Veel langer en heftiger! En ik heb vaak mega hoofdpijn! Volgens mij is het gewoon die k-pil! Ik heb een ander gekregen (goedkoper... nou en? Ik betaal 'm zelf!) en sindsdien heb ik er last van! Ik ga mooi weer over op die ander!

Deel Deze Pagina