hay, ik ben dus een vraag en ik heb hem een tijdje geleden ook al geplaatst bij anticonceptie..maar krijg geen reactie dus zet hem hier maar neer, hopen dat ik dan wel reacties krijg... Ik ben nu bijna aan het einde van mn 2e strip.. maar sinds de eerste keer dat ik weer ongesteld ben geworden ( ben toen pas weer begonnen met de pil) is het niet meer gestopt! het is niet heel erg, maar het blijft maar door gaan.. is dit normaal? ik ben 18juni bevallen... ik wacht gewoon nog even af tot na mn stopweek en anders ga ik maar ff bellen met de HA... Liefs emmie
ik heb geen idee, ben nog niet ongesteld geworden na mijn bevalling... als ik jou was, zou ik wel even contact opnemen met je HA succes
Dus, als ik het goed begrijp ben je al 2 pillenstrips door aan het bloeden? Lijkt me niet goed hoor! Ha bellen...
Hoi, Ik heb het ook eens gehad en het was niet erg volgens de HA. Ik weet niet precies hoe het komt maar bij mij duurde het ook wel een goed aantal weken en ik kocht een fortuin aan tampons! Het vloeien is weinig toch? Maar opeens houd het wel op. Het duurt ongeveer 3 maanden totdat alle hormonen naar aanleiding van de pil en je eigen hormonen hun weg weer hebben gevonden dus ga er maar van uit dat het binnenkort wel ophoud! Anders even de HA bellen. Groetjes, Marijn
aha oke, inderdaad hier hebben we meer reacties! ben nu dus aan mijn 2e strip begonnen en sinds 2 dagen is het opgehouden. hoop dat het dus ook weg blijft. heb je de dokter nog gebeld of wacht je het nog af? gr
hey! late reactie... Maar bij jou is het opgehouden dus? nou hopen dat, dat zo blijft! ik heb zaterdag mn laatste pil gehad van de 2e strip, dus ik wacht nu nog even af tot ná de stopweek, en is het dan nog zo dan ga ik bellen... mn moeder zei dat het misschien zou kunnen dat er nog 'rotzooi' is achter gebleven..zou kunnen, maar ja dan denk ik dat het wel erger geweest was... ik wacht nog ff af! doeiiii