Hallo allemaal Mijn meisje is de laatste tijd zo druk in mijn buik, als ik ga slapen,aan het winkelen ben, gewoon op de bank zit enz... Voel haar echt overal, aan ze zijkanten ter hoogte van mijn navel, tegen mijn ribben aan en af en toe gaat mijn buik echt helemaal heen en weer. Begrijp me niet verkeerd ik ben heel blij want zo weet ik dat ze erg aanwezig is maar af en toe word ik er wel een beetje kriebelig van en voelt het heel naar vooral als ik lig op mijn zij. Heb gelezen dat er bij dit termijn minder bewegingen kunnen zijn omdat ze minder ruimte krijgen maar ik merk hier helemaal niks van. Ook merk ik dat ik nu echt rustiger aan moet gaan doen want met teveel drukte heb ik giga veel last van mijn buik en ben ik helemaal kapot. Wie herkent dit en is dit normaal? Liefs Palmie
Heej, Wij hadden ook een hele drukke meid!! Andere mensen konden gewoon zien dat mijn buik heen en weer ging. Vooral mijn ribben moesten het ontgelden, wat zeer pijnlijk was. Onze meid bleef tot het eind druk. Zelfs tijdens de weeen kreeg ze het voor elkaar om te bewegen, wat erg pijnlijk was... Tja...gewoon accepteren. En soms even mopperen lucht ook op, hahah
Het lijkt mij volkomen normaal. Het ene kind is nou eenmaal drukker dan het andere. En inderdaad liever dit dan dat je je kindje te weinig voelt. Maar kan me voorstellen dat je af en toe wel wat meer rust in je buik zou willen... Als ons ventje af en toe zo'n bui heeft moet ik er altijd wel om lachen maar bij mij is het ook niet de hele tijd zo...!
Dit vroeg ik me ook af.. Hier ook zo een drukte maker! Mijn buik gaat alle kanten op.. Maar ja beter zo dan anders!
dit is mijn derde zwangerschap, mijn derde meid... maar jeetje zeg ik heb nog nooit zo'n kleine druktemaker in mijn buik gehad!!!! ik zit soms echt helemaal verkampt op de bank omdat ze zo druk is. ik hoop dan ook niet dat het zo'n druktemaker na de bevalling is, ik heb namelijk nog twee peutermeisjes....
Hier ook een drukteschoppertje. Kan er meestal wel om lachen en vindt het wel gezellig maar soms mag het wel wat rustiger.
Die van mij kan er nog steeds iets van, één week voor de uitgetelde datum! Dan zie je opeens een bult van een hiel of een vuistje of zo Het roept altijd verwondering op bij diegene die dat toevallig ziet of voelt. Op Kerstavond bv ging mijn buik echt heen en weer en mijn schoonbroer (in spé) was echt verwonderd!
mijne is ook druk de hele dag door en gek word ik er niet van want als ze minder beweegt dan pas word ik gek maar ik kan niet eens 1 hand op mijn buik zetten en ze word druk ik voel van alles voorbij gaan of ze blijft duwen met haar voetje
Oja, hier nog zo'n druktemakertje! En dan ben ik idd toch ook al behoorlijk tegen het einde van de zwangerschap (zie banner) Buik van links naar rechts, dan weer schop tegen mijn blaas, ribben, of buikwand. Bij mijn eerste had ik dit niet zo hoor, maarja, geen enkel kind is hetzelfde he. Maar moet idd toegeven dat het niet altijd prettig is......Alhoewel het ook wel weer prettig gevoel geeft dat je het zo vaak voelt.... Beetje dubbel dus
Heel bekend ook aan deze kant. Vooral gisteren en vannacht weer! Het is bij mij altijd maar een paar dagen en dan is ze weer (lekker) rustig. Het gekke is dat ik er zelf ook zo moe van word en helemaal kriegelig. Kan niet op me zij gaan liggen of ze gaat nog harder trappelen. Het is wel leuk voor mijn vriend om dan naar mijn buik te kijken, zelfs op een afstand en met mijn vest aan kan hij het getrappel zien