Ik had in het begin bijna geen afscheiding en nu sinds een paar weekjes best veel dus dat is denk ik bij iedereen weer anders. Denk niet dat je je daar zorgen om hoeft te maken hoor! Liefs Palmie
Hier de hele zwangerschap al, maar het wisselt wel. De ene keer wat meer dan de andere keer. 'k Zou me er niet druk om maken hoor.
Bij mij wisselt het ook heel erg. De ene dag is het echt heel erg en de volgende dag weer bijna niks. Rond de 11-12 weken werd het voor het eerst een stuk minder en ik maakte me ook zorgen. Maar alles is nogsteeds helemaal in orde en het blijft wisselend.
Hihi zullen we ruilen, had er in het begin ook geen last van, nu is het zo erg dat ik met inlegkruisjes rondloop. Ach kan ik vast wennen voor straks.
haha ja minder is beter he meiden. maar je let overal op, en maakt je dan gelijk weer druk als er iets anders is hahaha. Bedankt, xxxx
Bij mezelf is het niet echt verminderd of vermeerderd, ik merk wel dat de 'geur' wat veranderd is. Maar dat lijkt me ook volledig normaal hoor.