Wie kan mij helpen ? Zaterdagmiddag tijdens het verschonen zal ik meerdere rode plekjes op mijn zoontje zijn buik en borst . Ik dacht in eerste instantie aan een bepaalde reactie opiets ofzo , maar zondagavond met lekker in badje gaan , zag ik dat het er veel meer waren geworden . Heb meneer toen voor de zekerheid getemperatuurd en hij had/heeft 39 graden. Maar hij doet absoluut niet ziek , eet en drinkt goed , speelt en lacht , slaapt misschien wel iets meer. Vandaag maar voor de zekerheid naar de huisarts geweest , maar die was ook niet erg duidelijk....... hij dacht eerder aan de waterpokken , maar anders de vijfde of zesde ziekte. Ja zover was ik ook al..... maar met waterpokken moeten het toch na 2 dagen blaasjes worden ? En de vijfde ziekte krijg je pas vanaf 3 jaar (hij is bijna 14 maanden)en de zesde ziekte begint met koorts en een paar dagen na de koorts komen de plekjes .... bij hem kwam alles tegelijk .... ik hoop dat een van jullie me kunnen helpen , het misschien wel herkend ? Alvast bedankt !
Mijn kleine kreeg ook alles tegelijk bij de zesde (?) Ziekte. Vlekjes begonnen bij buik en benen. Ik ben er maar vanuit gegaan dat het de 6e was omdat de ha bij ons er ook wazig over deed Waterpokken zijn wel duidelijk als ze die krijgen eerst blaasjes en dat word dan de waterpok. Niet ieder kind is daar ziek van trouwens.
hier waren rode vlekjes bij 14 maanden een bijwerking van de bmr-prik. ik weet niet of hij die pas gehad heeft? bij onze dochter kwamen ze echt pas 10/12 dagen na de prik. ook in combinatie met koorts en verder niks aan de hand. was na een dag of 3/4 weer vanzelf weggetrokken.
Nee , die prik moet hij maandag de 11e, maar goed dat ik nu weet dat hij daar eventueel zo op kan reageren ....