Ook Lynn was een kind van de korte slaapjes, ze kon in bed moeilijk haar slaap vatten tot een maand of 4. Na 4mnd ging het beter. We hebben we haar steeds concequent in bed gelegd na 5 min huilen toch weer opgepakt. Ik ben geen voorstander van inbakeren en heb daarom gekozen voor de draagdoek. Lynn sliep heerlijk bij mij op de buik. Na 4 mnd ging het steeds beter in bed. Tegenwoordig slaapt ze 's morgens en 'smiddags 2 uur heerlijk in bed. Het is ook allemaal veel voor zo'n uk. Probeer vooral je eigen gevoel te volgen. Ik ben van mening dat je een kind niet kunt dwingen tot slaap. Ik vind het ook niet natuurlijk. Probeer je kind wel de rust te geven, door bijv de draagdoek, of ermee te gaaan wandelen. succes, Mayke
Hoi meiden, En tja, ook ik ben donderdag vol enthousiasme begonnen om Julie in te bakeren..mijn meisje heeft vanaf toen twee dagen non-stop gehuild terwijl ze normaal heel weinig huilt......afgelopen zaterdag ermee gestopt, ik voelde me er absoluut niet goed bij. En vanaf toen geprobeerd haar op haar zij te slapen te leggen en wat denk je? Het slapen gaat al veel en veel beter! Ook in haar bedje boven. Ik moet nog wel vaak haar speen geven, maar dat vind ik niet erg.Ze is nu alleen heel verkouden, dus slaapt ze weer wat minder. Maar ik heb ook besloten me er niet meer druk om te maken. Volgens mij voelen die kleintjes dat ook feilloos aan.