Ze is amper 14 maanden en heeft blijkbaar goed op mama gelet als we naar kdv gaan, dan doe ik haar roze oilily tas altijd om mijn nek/schouder als we naar de auto lopen. nu is mevrouw al 2 dagen met die tas in de weer, hengsel om haar nek (om-af-om-af) en ja hoor zojuist had ze de boel zo gefrabriceerd dat ze daarwerkelijk kon rondlopen met de tas om haar nek en ze speelt veel met poppen dus ja, ik denk wel een echt meisje meisje
Ja heerlijk, hier ook een écht meisje-meisje. Speelt de hele dag met poppen, kleertjes aan, kleertjes uit, instoppen in bed, kusjes geven, instoppen, eten geven, geweldig. Deze week zat ze met haar pop in de winkelwagen en nam steeds het armpje om iedereen samen gedag te zwaaien En ook: héél lang bezig zijn met al haar schoenen en laarsjes, aan, uit, aan, uit. Ze heeft ook 2 tasjes en die worden ook steeds in- en uitgepakt, aan de kinderwagen gehangen enz enz. Superleuk dus!
O, hier ook zo'n heerlijk meisjes-meisje Heel grappig, want dat was ik zelf helemaal niet, (ik was bezig met tekenen en letters naschrijven enzo. Helemaal niet met kleren en poppen). Maar Thirza dus wel: die doet mij na met make-uppen als ze de kans krijgt, heeft een sterke voorkeur voor bepaalde kleding en als ze zich daarmee eenmaal iets in d'r hoofd gehaald heeft.... (niet dat ze altijd haar zin krijgt hoor ). Poppen en knuffels zijn het ook helemaal. Echt genieten, dat getut!
Mijn meisje is ook zo'n heerlijke tuttebol . Als ik zeg Puck mooi maken, dan aait ze met haar handen over haar haren en zegt heel hard: "ja!" Ze kan ook heerlijk met haar pop spelen en ze wil altijd haar kleertjes zien voordat ze ze aantrekt. Dan wijst ze naar het patroon of naar de mouwtjes en dan trekt ze zo'n owwwwwww mondje, dan heeft mevrouw het goedgekeurd Heerlijk zo'n griet, geniet iedere dag intens van ons meisje
wat leuk te lezen,dat jullie meisjes ook zulke lieve dingen doen! Schetig is dat toch, als ze zo knuffelen met een popje he? Danique wiegt ze dan heen en weer en aait ze op het hoofdje en geeft ze kusjes Ik was ook he-le-maal geen meisje meisje...mijn moeder kreeg mij echt niet in een rok/jurk/maillot, ik moest er nisk van hebben en roze heb ik tot een half jaar geleden echt vreselijk gevonden
Leuk he die dametjes. Wordt nog veel leuker. Ha ha Isabella wil al vanaf april vorig jaar geen broeken meer aan. Alleen maar rokjes en jurken. Jurken alleen in het roze en rokjes mogen een andere kleur hebben maar moeten wel gecombineerd worden met roze ( ergens) Nageltjes lakken net als mama en inderdaad de tasjes met dingetjes die altijd mee moet.
Dan heb ik juist géén meisje meisje Soraya kijkt echt niet op of om naar poppen, rokjes of broeken interesseerd haar niets, een tas wil ze ook niet hebben.. Nee geef haar maar iets op lekker op te klauteren, tekenen en schrijven vind ze erg leuk (als mama haar helpt) en bovenal, haar broertje klieren. Ze ziet mama wel makeuppen, maar dan zegt ze alleen een keer 'op oog doen' en daarna gaat ze weer verder met ravotten.
Leuk om te lezen Ik heb hier echt twee uitersten, ook leuk! Melisa is ook zo'n tuttebel. Ze wil vooral de hele dag complimenten ontvangen hoe mooi ze wel niet is, en dan straalt ze helemaal en aait over haar haren. Haren kammen vindt ze geweldig en speldjes en strikjes moeten we tegenwoordig voor de spiegel doen, dan probeert ze om die zelf erin te zetten. Haar pop wordt goed verzorgd, ze geeft haar melk (uit een kannetje) enz. Diyana moet van al het bovenstaande niks hebben. Ze rent liefst met haar broer achter de autotjes aan. Speldjes trekt ze nog steeds uit, en als ze een jurk aan krijgt trekt ze die de hele tijd omhoog als ze loopt (probeert de onderkant over haar hoofd te trekken), heel charmant
Hier ook een meisje-meisje! Ze lijkt (niet alleen wat dat betreft) dan ook erg op mij haha. Gisteren zei de overbuurman het nog: ooh! Jij bent écht net je mama.. Goed, we hadden ook allebei paarse laarsjes en een paars jurkje aan maar toch. Dochter is een leuke poppenmoeder, is in de weer met jurkjes en rokjes en heeft 'haar eigen tas' (een oude tas van mij) die tegenwoordig ook dienst doet als luiertas. Handig, ze draagt haar eigen luiertasje
Mijn dochter heeft alleen een verkleedfetisj en dan vooral rokjes....overal wordt een rok van gemaakt. Als ik d'r bij de opvang ophaal loopt ze tien van de tien keer rond in een prinsenjurkje en brult als het weer uit moet...Als ze dan een rok aanheeft zegt ze ook tegen iedereen die we tegenkomen 'rok aan, mooi!' Daarentegen wordt d'r pop als voetbal gebruikt, mag ik niet aan d'r haartjes komen (we noemen d'r hier al liefkozend 'maaskantje', vanwege haar matje...) en wil ze vooral klimmen en klauteren...wel met een rok aan, dat wel
Ja hier ook een echt meisje meisje. Onze dochter geeft haar pop de fles, en dan heeft ze zo'n speelgoed speentje en die doet ze ook al in. Ook probeert ze al een pamper om te doen, niet dat het haar lukt, maar ze probeert het in iedergeval wel. Ik vindt het geweldig. Ik was ook een echt meisje meisje, ik speelde heel veel met poppen en barbies
Heerlijk zeg, al die meiden! Hier ook een echt tutje... Haar babypop is helemaal heilig, die wordt heel de dag rondgesjouwd, krijgt een flesje (de drinkgeluidjes maakt Julie zelf), daarna klopt ze op baby's rug voor een boertje, in en uit de buggy, dekentje, over het koppie aaien en sjjj ssjjjj zeggen Julie helpt ook graag met poetsen, ik hoop dat dat zo blijft! Als ik met een doekje en een emmertje bezig ben, haalt zij uit de keuken een eigen doekje en gaat me nadoen. Zo schattig! Als ik me 's ochtends aan het opmaken ben, sjouwt zij rond met iets uit mijn make-up tas en wil het dan aangeven. Ze zit ook heeeeeel gefascineerd te kijken hoe ik het doe haha! En vanochtend was ze met m'n ketting aan de haal, stond ze voor de spiegel rondjes te draaien met mijn parelketting om haar nekje.
ahhhhh zo leuk he. Ik ben stiekem zooo blij met me meid. Had echt geen knul moeten zijn hoor. =Toen ik afgelopen week toen ik een mooie rok met kant en kraaltjes aan had (zomerrok waren op vakantie hihi) zei ze tegen mij: Mama prinses. Nou dan wordt je als moeder erggg week. Ze is zo met prinsessen bezig en dan zo een mooi compliment naar mij toe!