Mijn menstruatie lijkt niet door te zetten...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Vlinderkind, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Hai Mirjam, Hai Japke,

    Ik snap het volgende niet. Kan je a.u.b. eens meedenken met wat ik hiervan moet denken, en wat ik hiermee aanmoet:

    Afgelopen vrijdag moest ik ongesteld worden. Bij het afvegen zag ik een heel klein beetje roze bloed (niet te vergelijken met menstruatie) en daar bleef het wat vers bloed betreft bij. Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen wat bruinverlies. Ik ben ervan uitgegaan dat ik ongesteld was. Toen ik echter maandag nog steeds geen echt rood bloed had gezien, heb ik getest met een clear blue digitaal en die gaf aan 'niet zwanger' (bij het verwijderen van de teststrip was een duidelijk 2e streep te zien, maar de internetsite gaf aan dat je de resultaten van de strip niet kan aflezen van die strip, dus ik ben niet zwanger). Sindsdien ben ik nog steeds niet 'echt' ongesteld, al blijft er zo af en toe wat bruin bloed bij het afvegen meekomen.

    Tja, wat moet ik hiermee aan...? Dit heb ik nooit eerder gehad. We proberen nu ongeveer 7 maanden zwanger te worden, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt.

    Graag jou visie.
    Bedankt!
    Anouk.
     
  2. Japke

    Japke Bekend lid

    1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Anouk,

    Op dit moment houdt je lichaam je nog even in spanning als ik het zo lees. Wat er gaande is of wat er gebeurd is in je lichaam is lastig om te zeggen. Ik zou het bloedverlies in de gaten houden wordt het minder dan is het misschien een idee om opnieuw een test te doen. Wordt je ongesteld, dan weet je helaas waar je aan toe bent.

    Mocht je plotseling veel buikkrampen of buikpijn krijgen, het bloedverlies blijft of het bloedverlies is meer dan een normale menstruatie of je krijgt temperatuursverhoging dan zou ik je adviseren om naar je huisarts toe te gaan.

    Sterkte,
    Japke
     
  3. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Oké Japke, dank je wel voor het advies.

    Groetjes,
    Anouk.
     

Deel Deze Pagina