mijn menstruatiebloed is echt heel zwart. Wat betekent dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door geertje1987, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    hallo.

ik zit nu precies op de tijd dat ik ongesteld moet worden. Ik heb nu al 6 dagen echt zwart bloed. het is niet eens bruin, het is zo zwart. Ik ben al 3/4 maanden gestopt met de pil, dus dat kunnen ook geen bijwerkingen meer zijn van het stoppen met de pil toch? ook is het bloed al 6 dagen zwart, dus ik ga ervanuit dat het niet meer rood word. Ook denk ik niet dat het oud bloed is.

Weten jullie wat het wel kan zijn? :(

2. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Hi! Zwart bloed is meestal wat dikker, klopt dat? Het is gestold oud bloed, dus zit gewoon al erg lang in je baarmoeder. Als je je zorgen maakt kan je het beste toch even je HA bellen.

3. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    nee ik vind het niet dikker lijken eigenlijk. normaal bij bruine vloed wel. maar dit is net ongesteldheidbloed, maar gewoon zwart. het is niet dik nee. ik bel de huisarts morgenochtend wel even. het is gewoon wel vreemd.

4. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Succes, laat je weten wat hij zegt? Ik ben wel heel benieuwd nu.

5. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    ja zal ik doen. ik ga ervanuit dat ik niet gelijk terecht kan. maar anders geef ik later een reactie.

6. geertje1987

geertje1987 Actief lid

24 nov 2008
    158
    0
    0
    veendam
    nou hier ben ik weer.

het was volgens de doktersassistente oud bloed. niet bloed van de mentratie, maar door de operatie aan mijn baarmoeder 2 keer. dus dat bloed moest nog weg. maar goed ook nu.

dan weet je dat ook weer.

Deel Deze Pagina