Tja mn titel zegt het al. Vandaag heb ik echt ff een k*tdag. Na 4 dagen overtijd te zijn had ik een sprankje hoop dat ik heel misschien toch weleens een keertje zwanger zou kunnen zijn. Maar dit gevoel was maar van korte duur, vanochtend werd ik natuurlijk gewoon verrast door de Ik natuurlijk chagarijnig maar goed ik was de tegenslag aardig te boven tot dat mn mannetje vanavond thuis kwam. En die ziet altijd aan mij dat er iets is. Die hoefde dan ook geen 2 keer te raden wat er aan de hand was. Dus ik janken natuurlijk want ik kon het ff echt niet droog houden, hij was zo lief voor me en zo begripvol dat ik nog harder moest janken Pfff hebben jullie dat nou ook weleens van die dipjes dat je denkt van Maar goed genoeg gezeurt we gaan er gewoon weer tegen aan straks. Liefs
Nou ik ken het gevoel wel hoor. Ik baal ook wel eens van alles. Soms vraag ik me af of ik wel ooit zwanger zou kunnen worden. Mijn cyclus is heel lang en ben daardoor erg onzeker geworden. Wij zijn dan nog maar net een half jaar bezig maar ja als je een cyclus hebt van ongeveer 90 dagen dan vraag je toch wel eens af of er niks mis is met je. Maar gelukkig is mijn man nog steeds erg positief en dat helpt wel.
Ja tuurlijk snap ik dat! Ben zelf ook 4 dagen overtijd, en al ben ik vorige keer dan heel snel zwanger geraakt, je bent er (onbewust) toch heel erg mee bezig! Dus kei fijn dat je man je zo steunt joh! Sterkte iig en ga er gewoon weer voor! en Saskia, jeetje 90 dagen! echt k** idd.... hoe doe je dat dan? ovu testen ofzo> gewoon ff janken is de beste remedie!
Zo'n dag had ik vandaag op. Vandaag ook ongi geworden. Ergens wel een opluchting omdat mijn cyclus erg onregelmatig en lang is, maar je hebt toch altijd hoop dat het misschien wel raak is..... Maar ik probeer positief te blijven! Deze ronde gaan we er weer voor! Liefs
Hoi Lovelylonnes, Nou op het moment doe ik nog geen ovutesten weet toch niet wanneer ik moet beginnen. Ik klus nu gewoon gewoon geregeld met mijn man en we wachten gewoon af wat de cyn 2 feb te zeggen heeft.
heftig hoor. ik wens je heeeeel veel sterkte e succes iig! Als is hier zo even lees mag ik in mn handjes klappen en voel ik me zelfs een beetje schuldig dat ik al zeur dat ik 4 dagen overtijd ben....
Hoeft niet hoor ik snap het best wel. De eerste keer dacht ik echt van oh zal ik meteen zwanger zijn maar ja dan word je wakker geschud. Ook toen was ik even gefustreerd.
jeetje saskia erg lastig! had je dat vroeger ook? ik ben vandaag ook ongi geworden, zat al dagen in een dipje (erg gezellig voor mijn vriend ahum) dus dat is bij mij altijd een teken. Dan ben ik vet emo en kan ik alleen nog maar huilen om mezelf, zielige dingen, lieve dingen etc. en dan voel ik me zo zielig...snik...
Lieve dippers, hier nog een dipper. Was 3 dagen over tijd en heel veel hoop op een positieve test, wilde vanavond weer testen. Maar vanmiddag op mn werk... ! Vandaag een baaldag en vanaf morgen weer vrolijk de toekomst in! Succes, sterkte en plezier allemaal, liefs
Hey Muppet80 Nou ik zou dat niet meer weten heb ongeveer 12 jaar de pil geslikt. Wel zegt mijn HA dat het niet daar aan hoeft te liggen.
@saskia.. ik heb de pil ook 12 jaar geslikt maar ik herinner mij wel dat ik altijd (toen al) precies wist dat ik na 28 dagen ongesteld moest worden. Zat we systeem in toen. Heb je wel eens gehoord van teunisbloemolie? dat stimuleerd/ondersteund een regelmatige cyclus. Ook schijnt monnikspeper wel te helpen. Weet ik het fijne ook niet van.. Moet je even googelen denk ik. Hoop dat jullie een lange rit in de MM bespaard wordt! Liefs Muppet80
Hey, Nou ik ben nu begonnen met etos zwanger worden. Ik ben ook al door verwezen naar de cyn. Ik moet daar in feb naar toe. Ik wacht het af.
ja spannend hoor! wat zit er in die van de etos? ik heb kruidvat eigen merk teunisbloemolie, daarnaast slik ik dagrivit mama en baby waar ook foiliumzuur inzit.
Het is een multivitamine met extra foliumzuur en er zit groene thee in. Zag op dit forum dat er veel meiden er wel over te spreken waren dus vandaar dat ik het nu probeer
oke, ongeveer hetzelfde dus als dat dagrivit van mij.. ik heb die van etos volgens mij wel eens heel kort gehad maar vond die capsules zo enorm..