Hoeveel brood at jouw baby met zeven maanden? .... Volgens Blue Band is een normale hoeveelheid met zeven maanden: 1 tot 3 boterhammen per dag. En een half plakje kaas. Dan weten jullie het maar
1 tot 3 boterhammen???? Hier kom S daar nu nog niet aan............ er gaat er meestal net 1 in en dan nog niet met kaas................
Onze dochter is bijna 21 maand. En die eet niet eens 3 broodjes. Mag al blij zijn met 1 hele bij het ontbijt en 1 hele bij de lunch. En de kaas haalt ze er zo vanaf.
Wablief? Met 7 maanden? Dan beginnen ze net met vast voedsel. Ga toch fietsen, Blue Band. Miriam at in die periode misschien een halve boterham per dag
Mijn dochter eet met gemak 1 boterham bij de lunch op. Alleen nog met boter ( geen blue band ). Maar ik denk dat ze wel meer op zou kunnen. Volgende week of over 2 weken willen we in de ochtend ook een boterham gaan geven met een half flesje melk. Dus dan komt ze wel aan de 1 tot 3.. Maar goed, ik heb ook een groot meisje die veel eet...
Even hard terugdenken, ze had bij oma met 6 maanden een granenpap gehad waarvan ze drie dagen niet kon poepen, dus we waren wel terughoudend met brood. Denk dat ze toen net aan een korstje zat.
Jippie, mijn kind voldoet aan een norm. Mijn oudste at met ruim 7, bijna 8 maanden ongeveer 3 boterhammen per dag. Hij had honger en mijn melk was niet afdoende en de boterhammen gingen er goed in. Kostte wel wat overredingskracht op het kdv, die vonden 2 boterhammen bij de lunch wel veel. Ter info, hij zit nu al jaren op 3 boterhammen per dag. Tijdlang waren dat er 6, dat duurde een maand of 2, en sindsdien 3 a 4 per dag. Jongste eet nu in totaal ongeveer 1 boterham. Maar er belandt veel naast de tafel.
Vanaf een maand of 8/9 eet hij makkelijk 2 broodjes bij de lunch. Inclusief korstjes en beleg. Als we 's ochtends brood zouden geven ipv pap komen we ook wel aan de 3 of 4
Ja adi,wist je dat niet? Voor onafhankelijke voedingsadviezen kan je terecht bij Blue Band en Olvarit/ Nestle etc Maar ook het Voedingscentrum is volledig onafhankelijk hoor, daar komt geen sponsering aan te pas NOT!!
Uhmmm geen? Laatst broodkorst gegeven met als resultaat overgeven (niet door te groot stuk/kokhalzen). Dus binnenkort opnieuw proberen...
Een halve tot een hele boterham zonder korstjes. Wel met zoet beleg. Ik zie dat veel mensen er alleen boter op geven? Wij kregen van het CB het advies pasta/smeerkaas/jam/stroop/pate er op te smeren? Overigens eet hij zijn groente een aardappelen goed (en heel graag zelfs!) dus ik maak me geen zorgen dat hij door het zoete niets anders meer lust. We smeren het maar heel dun.
Haha. Mijn zoontje is 9 maanden en eet 's ochtends en 's middags bijna een halve boterham. Oh, dat is er idd 1 per dag natuurlijk. Alleen boter erop, iets anders blieft hij niet.
Mijn dochter eet sinds ze 10 maanden is twee boterhammen tussen de middag, maar geen kaas, mij te zout.