Wij hebben op dit moment geen concrete wens voor nog een kindje, maar zitten wel met een lastige situatie. ben gewoon aan de pil, maar heb een antibioticakuur gehad die invloed heeft op de werking van de pil. ik blijk heel erg snel zwanger te raken bleek bij mijn vorige kindjes. Nu heb ik mijn stopweek die al jaren stipt op maandagochtend begint, altijd direct vrij hevig. Nu is het bijna dinsdagavond, en die zogenaamde 'menstruatie' stelt echt niks voor, het is heel erg weinig, en stelt niks voor vergeleken met wat ik al jaren gewend ben. omdat ik bij mijn vorige zwangerschappen me al heel vroeg zwanger voelde (zelfs al voor de positieve testen) en ik me nu al een week ook zo voel, heb ik voor de zekerheid zwangerschapstesten besteld, en vandaag een test gedaan. als je enorm goed kijkt dan zie je heel erg vaag een soort van streepje maar dan moet je echt wel heel goed kijken. ik voel me nogsteeds hardstikke zwanger, heb dus heel erg weinig bloedverlies. wat moet ik hier nu van denken? zwanger of toch niet, of word dit een miskraam,....?? ik begrijp er niks meer van uiteraard ga ik morgenochtend weer een test doen, en de ochtend erna vast ook wel voor de zekerheid, maar ik raak er niet over uitgedacht wat er nu aan de hand is. ik heb nog nooit in m'n leven een menstruatie gehad met zo enorm weinig bloedverlies, normaal gesproken is het juist behoorlijk hevig. en heb me nog nooit zwanger gevoeld zonder het te zijn...
Hoihoi, Weet natuurlijk niet of het bij jou ook het geval is. Maar ik bloedde de eerste dagen na mijn NOD ook. Daarvoor teste ik heel vaag positief. Ook dat als ik de test in het licht hielp ik nog heel goed moest kijken om iets te kunnen zien. Die bloeding was uiteindelijk een innestelingsbloeding. Ik denk eerlijk gezegd dat als je je zwanger voelt en toch heel vaag positief test je toch echt zwanger bent. maar het is idd morgen even met je ochtend urine opnieuw testen. Succes!! xxx
bedankt voor je reactie! dat geeft weer wat moed... nog een kindje is dan wel niet gepland, maar zou wel heel erg welkom zijn. je bent er helemaal niet mee bezig, maar als het dan opeens misschien zo zou kunnen zijn.... dan wil je gewoon niet dat het mis gaat... gek eigenlijk... vanochtend nog een test gedaan, streepje is iets duidelijker dan gister maar het blijft vrijwel niet te zien. dus hier durf ik niets van te denken. heb zojuist een ander merk besteld, had tot nu toe die v an sensitest, maar had bij m'n vorige kids matcare testen, waarbij ik heel vroeg positief testte. spannend, spannend....
Waarom haal je niet die testen van de Kruidvat van 2 voor 5? Die teste altijd best duidelijk. Maar spannend joh! Toch alvast voorzichtig gefeliciteerd! Laat je het morgen nog even weten? xxx
omdat ik zowieso vandaag en waarschijnlijk morgen ook geen mogelijkheid heb om kruidvattesten te halen, heb ik eerst maar online besteld. bedankt voor je felicitatie, al is het nog heel onwerkelijk... ik kan me niet voorstellen dat ik nu echt zwanger ben... waarschijnlijk omdat ik te bang ben dat het mis zal gaan ik zal het laten weten
we zijn nog niet echt wat wijzer... inmiddels toch maar prettigere testen gebruikt, die van mat care. vlak na de test is er heel misschien vaag iets te zien, al zag mijn man het niet. maar ze drogen uiteindelijk wel op als heel licht rose lijntjes, net zo breed als de controlestreep. dus wat ik hier nu van moet denken... de 'bloeding' is in ieder geval helemaal verdwenen, geen tekenen van een naderende menstruatie...
ze staan in mn fotoalbum. ik weet niet of het voor jullie wel te zien is, lastig om op de foto te krijgen. de onderste is van vanochtend, de bovenste van gisteren... tis erg verwarrend, ze verschijnen pas na een tijdje duidelijk. maar volgens de site van matcare zijn hun streepjes niet voorgedrukt... en dan zou je toch denken dat er geen streepje mag ontstaan als je niet zwanger bent, ookal is het na dat kwartier dat de test uitgevoerd is
Bij de bovenste zie ik niks. Maar bij de onderste toch wel vaag streepje. Wel lastig ja. Zeker als het zo lang duurt voordat het verschijnt. Is het dan een indrooglijntje of niet?! Ik denk toch wel dat je zwanger bent...
de testen blijven zo vaag... nogsteeds geen menstruatie... ik er ga iig nu maar vanuit dat het of geen zwangerschap is, of eentje die mis zal gaan... afwachten dan maar
Jeetje wat balen zeg. Maar een vaag negatieve test zegt niks he. Snap je bezorgdheid wel hoor. En je onzekerheid natuurlijk. Maar mooi k*t dat je nu nog geen steek verder bent. Succes meid.