Hallo allemaal In november heb ik een miskraam gehad. Toen duurde het 5 weken en ik werd ongesteld, wel heel anders dan normaal. Nu ben ik gisteren weer ongesteld geworden (dus tweede keer na miskraam) maar dat is 3 dagen te vroeg. Voor de miskraam was ik echt superregelmatig ongesteld. Kan dat weer terugkomen of zou het zo blijven. Ik wil zo graag zwanger worden en nu is het zo lastig om te berekenen wanneer je vruchtbaar bent enzo. Herkennen jullie dit of hoe is het bij jullie gegaan na de miskraam?
ik ben ook onregelmatig geweest, had een cyclus van 29 dagen, na de mk begonnen met 36 afbouwend naar 30... 1 aug. gecurriteerd, toen ben ik begin sep. ongi geworden, langer als anders, iets van 10 dagen toen, ben 4 keer ongi geworden, steeds was mijn nod korter en toen zwanger maar helaas... nu moet ik ook weer ff afwachten.. het is idd moeilijk berekenen nu, wat vaker je mannetje verleiden en hopen dat het een "lucky shot" is! succes ermee meis!
Bij mij ook na de miskraam een jaar geleden afnemend van 5 1/2 week naar de normale 4 weken, maar dat duurde wel een paar cycli. Succes! Neeke
Hoi Irene, Bij mij is mijn eerste zwangerschap na bijna 7,5 week misgegaan en zo kreeg ik dus 22 december een miskraam. De gynaecoloog had mij verteld dat ik binnen twee tot zes weken na de miskraam mijn eerste menstruatie zou kunnen verwachten. Die kwam uiteindelijk op 10 januari, ruim 2,5 week na de miskraam dus. Het is nog even afwachten wanneer de volgende komt. Weet je wat ik wel raar vind? Normaal gesproken heb ik vanaf mijn eisprong tot een dag voor mijn menstruatie last van opgezette borsten en dat heb ik nu dus helemaal niet meer gehad. Je hoort mij niet klagen, maar ik vraag me gewoon af hoeveel er eingenlijk verandert in je lichaam na een zwangerschap/miskraam. Is er bij jou verder veel veranderd? Groetjes, Renée
Mijn lichaam is ook niet meer hetzelfde sinds mijn mk met 9 weken, terwijl ik daarvoor super regelmatig was. Eerst na ruim 5 weken pas ongi, cycli daarna steeds om en om normaal 27 dagen en soms 29/30 dagen. Dat vind ik niet tof omdat ik altijd zo regelmatig was....nu komt die eisprong om de maand een paar dagen te laat. Had tot de vorige cyclus ook opeens niet emer pijnlijke borsten na ei en tot de ongi. Sinds vorige cyclus dus weer wel. Ik hoop eigenlijk dat mijn lichaam nu weer is hersteld na de mk en dat ik weer snel zwanger ben. Vind het allemaal wel erg duren.....Ongeveer 1 jaar en 1 miskraam verder. Ging er niet vanuit dat ik in ronde 1 zwanger zou zijn, maar hier was ik helemaal niet vanuit gegaan....
Ook mijn cyclus was helemal van slag af na mijn miskraam. Daarvoor kon ik zelfs de minuut erop gelijk zetten wanneer ik ongi zou worden. Heb in juli een miskraam gehad,en sinds toen had ik ineens een cyclus van 2 dagen korter of weer 2 dagen langer. Heb nu pas de 2e goeie 28 dagen cyclus weer terug. Groetjes Kareltje