teld een mk voor een ongi aan?

Discussie in 'Miskraam' gestart door fempje, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik ben vandaag gaan bloeden ik was 6 weken en 5 dagen zwanger.teld dit nu als een ongi aan? want ik weet niet hoe ik dit moet zien?

groetjes femke

2. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hoe bedoel je dat precies?Bedoel je dat je nu dan een week ongi zou zijn of dat je iets anders moet ofzo?

Heb je al contact opgenomen met een verloskundige?Anders zou ik dat eerst doen zodat ze een echo kan maken!

Hoop voor je dat het goed zit meis!

Ik was 6 weken zwanger en ik heb ongeveer een maand gevloeid voordat alles er uit was!

liefs en een dikke knuffel

3. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ja dat ik nu een week ongi zou zij.en ik heb contact gezocht met mijn ha ik loop niet meer bij de vk i.v.m wat probleempjes tussen ons.ik wist dat het fout zat en dat ik de mk af moest wachten.en hij is dus vandaag begonnen. :cry:

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ook hier nogmaals: heel, heel veel sterkte. Ik vind het zo rot voor jullie... En nu maar hopen dat het vloeien snel achter de rug is. Dit is zo naar.

5. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    Kun je dan niet naar een gynaecoloog?Bij mij is het tenminste zo dat ze een echo deden en daarna weer 1 en toen zagen ze dat er bijna niks meer zat!

En ik moet zelfs eind februarie terugkomen om te kijken of nu echt alles schoon is!

meis sterkte en ik denk aan je!

liefs

6. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    ik moet wachten als ik niet meer bloed.en dan moet ik een afspraak maken voor de gyn voor een echo.maar MIJN VRAAG IS NOG STEEDS SORRY HOOR TELD DIT NU ALS EEN MENSTRUATIE of hoe moet ik dit zien?

7. Lin84

Lin84 Lid

30 dec 2006
    54
    0
    0
    Lieve Fempje,

Sorry dat het zo heeft moeten lopen voor jou! Sterkte daarmee!

En om antwoord op je vraag te geven: Ja!

Ik heb namelijk een MK gehad, en de maand erna zwanger zonder menstruatie ertussen.
    Ik moet tellen vanaf de laatste bloedingsdag...dus de dag van de MK.
    Dus in mijn ogen is je MK een menstruatie....

Dit bedoelde je toch?

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    was niet mijn bedoeling om je boos te maken sorry!Snapte de vraag denk ik niet helemaal goed!en daardoor heb ik denk ik een beetje verkeerd op je vraag gereageerd!

liefs

9. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    sorry jolien ik had ook niet zo mogen reageren het spijt me je bedoelde het ook goed.

10. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    ik heb je een pb gestuurd!

Deel Deze Pagina