Ik lees veel over miskramen, en de eerste 3 maanden zijn toch het meest kritiek wat ik altijd heb begrepen. Toch lees ik hier veel over late miskramen. daarom is mijn vraag wanneer (met hoeveel weken) was jou miskraam?
hoi, ik kwam er met ongeveer 8 weken achter, maar het is met 6 weken gestopt met groeien... liefs rebbel
zoals je de poll nu hebt gemaakt zal het een vertekent beeld geven. Want veel mensen zullen nu minder dan 10 stemmen, omdat dan domweg de meeste miskramen zijn en dat ook de langste periode is (6 weken om een miskraam te krijgen terwijl de rest maar 1 week is). Dus ik weet niet precies wat je wilt uitvinden met de poll.
meeste miskramen zijn tussen de 6-10 weken dan is de belangrijkste aanleg van je kindje in de maak... vanaf 12 weken word de kans kleiner maar wil niet zeggen dat het dan niet meer kan... en de kans na 16 weken een miskraam te krijgen is ook kleiner na 16 weken spreek je medisch gezien niet meer over een miskraam maar idd zoals luna vroeg wat wil je met deze poll?
Mijn eerste miskraam was bij ongeveer 8 weken en mijn tweede bij 15 weken... De laatste erg laat dus!
Ik wil namelijk graag weten hoe vaak dat voorkomt omdat iedereen het altijd heeft over de 1e 3 maanden, maar het is me opgevallen dat er hier vaak wordt gesproken over late miskramen en dat heeft me nogal bang gemaakt. Dus ik ben benieuwd of het idd zo vaak voorkomt als dat ik nu denk.
en als je die informatie dan hebt?wat heb je er dan aan? Je maakt jezelf met zon poll dan alleen maar onzeker! maar goed,dat is mijn mening!
dat geld dan zeker ook voor alle andere polls? die mogen dan ook wel verwijderd worden? Ik bedoel er is al net zo'n toppic als deze en alleen omdat die algemer is , is het wel ok? Ik heb gewoon een vraag, daar is dit forum toch ook voor? Mijn vraag! En als men het niet wil invullen dan niet! Maar ik lees hier op het forum veel over late MK en ik zou wel eens willen weten of het nu echt zoveel voorkomt als dat ik denk. Dus ik zou het fijn vinden als men het in zou vullen!
meis,je hebt mij niet horen zeggen dat jouw topic niet ok is! ik vraag me alleen af of je wat aan de informatie hebt!lijkt mij dat je er alleen maar onzeker van word,en zelf niet meer van je zwangerschap kan genieten! maar goed,zo denk ik erover!
Iedere zwangerschap staat op zichzelf, maar ik vraag me gewoon af of er nu echt zo veel miskramen voorkomen na 10weken of dat het alleen maar zo lijkt als je er vele mee bezig bent.. Dus ik wacht rustig af
ik heb een miskraam gehad met 11 weken en met 13 weken dus twee late miskramen. ik ben ook wel nieuwschierig wat hier uit gaat komen miriam
Wat wordt hier toch vaak negatief gereageerd als iemand een topic opent. Iik snap de TS best wel dat ze wilt weten hoe vaak een late miskraam voorkomt. Ik zelf heb er gelukkig nooit eentje gehad maar mijn zus heeft er 3 x een gehad steeds onder de 10 weken.
hey,ga nu niet doen alsof ik overal negatief op reageer he Mila!Was van mij goed bedoeld richting TS!
persoonlijk heb ik sommige reacties ook niet echt positief ervaren als ik eerlijk ben. Ik had bijna om een slotje gevraagd. Ik had namelijk duidelijk uitgelegd wat ik hiermee wil en toch moet ik me steeds verdedigen lijkt het wel. Wel is me opgevallen dat er nu door de reageerders ook al behoorlijk late miskramen zijn gemeld! misschien is de eerste 4 maanden kritiek ipv de eerste 3 wat we altijd aanhouden.
laat maar,je kunt ook alles op de weegschaal gaan leggen zo!heb het in ieder geval niet lullig of gemeen of wat dan ook bedoeld!
Voor de meiden die een zgn late miskraam hadden ben ik even benieuwd naar het volgende. Was bij de miskraam het vruchtje niet eerder al gestopt met groeien, of waren de echo's voor de miskraam prima in orde?
Jeetje chantal wat verdrietig zal dat geweest zijn! pfff moet er niet aan denken. Was dit bij de 1e zwangerschap? ( ik bedoel ben je zwanger geraakt van Belle daarna ? dat lijkt me dan helemaal eng omdat je dit dan al meegemaakt hebt)
Ik heb je naam niet eens genoemd, ik heb het over het algemeen op deze site. Niet zo op je teentjes getrapt zijn hoor
ik heb een curetage gehad met 11 wk nadat we er via een echo achterkwamen dat het hartje was gestopt met 10 weken en 5 dagen. ik had al een goede echo gehad met 9 wk en had dit totaal niet meer verwacht maar helaas gebeurde het toch. een miskraam kan gebeuren tot de 16 wk maar meestal gebeurd het veel eerder vaak nog voor de 8 wk zij mijn gyn. een goede echo naar 8 wk is geen garantie maar vaak wel een goed teken dat het goed blijft gaan. onde tussen ben ik trotse moeder na een perfecte zwangerschap.