kraampakket keizersnede

Discussie in 'De bevalling' gestart door Umm85, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hoi meiden,

Omdat ik een beetje laat ben met voorbereidingen en mn hoofd een beetje vol zit vraag ik hier maar even wat ik precies nodig heb uit het kraampakket na een keizersnede. Heb bij de vorige ook een ks gehad maar had toen gewoon een pakket van mn verzekering en weet niet meer zo goed wat ik gebruikt heb.

Heb ik naast kraamverband, alcohol, netbroekjes (meer omdat ik ze zelf wel fijn vind in het begin), gaasjes en/of watten uberhaupt nog wat nodig? Thermometers heb ik al.

2. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wat je opnoemt is het voornaamste denk ik. Misschien nog een bedzeiltje van te voren in bed, mochten toch je vliezen eerder breken. Als ik het me goed herinner heb ik ook niet meer gebruikt dan dat jij nu opnoemt.

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Volgens mij heb je zo precies wat je nodig hebt. De rest heb ik bij de eerste niet gebruikt ivm ks

4. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Naast wat je al opnoemde heb ik ook de desinfecterende handzeep gebruikt, weet niet of dat standaard in zo'n pakket zit maar ik vond het wel een prettig idee met wond en pasgeboren baby. Kraamhulp gebruikte dit ook.

5. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Volgens mij heb je het dan wel ja. Bij een intaje gesprek paar weken geleden van de kraamzorg gaven ze volgens mij ook dit lijstje aan. (moet het zelf ook nog even nakijken :) )

6. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Zou ook 2 celstofmatjes halen. Mochten je vliezen breken, kun je fatsoenlijk in de auto zitten :)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Zoogcompressen, je zult gaan lekken.

Deel Deze Pagina