Ooooo wat baal ik!!!! Zaterdag zouden wij op vakantie gaan, met de auto naar Oostenrijk, we verheugen ons er al weken op. Nu is mijn vriend met de auto bij de garage geweest vanwege rare geluiden. Tja je wil toch zekerheid hebben voor een lange autoreis.... Nu is de versnellingsbak kapot!!! 3700 gaat dat geintje kosten!!! Zitten rekenen en nu kan onze vakantie niet doorgaan!! Zoveel geld hebben we niet!! En wat is de enige oplossing, onze vakantie opzeggen!!! Er komen nu een heleboel woorden in mij op die ik helaas niet hardop mag zeggen!! Ik bereik hier niks mee, maar o o wat ben ik gefrustreerd!! Nu ook nog het nieuws aan mijn oudste dochter vertellen, die zich al weken op de vakantie verheugd!! Tips zijn er niet, met kapotte auto kunnen we niet op vakantie
Kan je niet een auto huren? Of moet de auto direct gerepareerd worden omdat deze dagelijks nodig is? Ik vloek wel met je mee... PIEEEEPPPPP!
ze is het geld nodig om de auto te betalen... iets anders.. weet je zeker dat het niet goed koper kan?
Jeetje wat super balen zeg!! En ook echt zo vlak voor je vakantie. Maar voor hetzelfde geld had hij het onderweg opgegeven..ook niet prettig! Kun je geen andere auto huren?? Of met ander soort vervoer naar Oostenrijk? Weet niet of er bussen gaan van reismaatschappijen? Of goedkope tickets? Zou het anders ook niet weten
Dat is erg veel geld.. Is het misschien een optie om wat garages af te bellen om te kijken hoe dit in prijs verschilt? Of een monteur die in de avond uurtjes bij klust?
kun je een auto lenen van iemand? Jullie auto laten staan en sparen voor de reparatie? Met de trein reizen (benzine is ook duur...)
Wat voor auto hebben jullie ? Wij hadden dit ook en ik heb een gereviseerde bak in duitsland gehaald voor 600 . Dan komen er nog kosten bij maar niet zoveel als jij schrijft . Miss kan je van het overgehouden geld een auto huren ofzo ? ( De prijs licht denk ook aan je type auto )
Kun je niet zodra de auto gemaakt is ipv een lekkere vakantie een autotrip doen? lekkere stedentrip naar belgie of frankrijk? Gewoon dagjeswerk er van maken
Een tip: ga eens bij een andere garage informeren mijn man had ook allerlei dingen aan zijn auto zou meer dan 2000 euro gaan kosten (was de auto niet meer waard) en uiteindelijk is hij ergens anders gemaakt en gekeurd voor 500!
Wij hebben een Volvo v50. Pas ook al de airco laten maken, was ook al een duur grapje, maar niet zo duur:...... Hij moet echt gemaakt worden anders zou het zo kunnen dat we stil komen te staan langs de snelweg! Hij is van 2006, met 114000 op de teller, maar de garage zei ook al dat dit zelden voorkwam. Dubbel:x Mijn vriend is nu marktplaats aan het afstruinen..... En ik denk dan al gauw laat maar, we gaan wel dagjes weg....... Ik baal gewoon! Weet ook niet wat het nu gaat worden.... Automonteurs met tips misschien?? Ik moet morgenavond ook werken, garage vroeg al of ik niet te ver moest rijden, in mijn woonplaats dus kreeg hun goedkeuring maar niet van harte.....
Dat is balen... Ik lees alleen niet dat je een andere garage om een schatting van de kosten heb gevraagd. Bij sommige garages betaal je je blauw terwijl het niet nodig is.
Wat balen zeg! Maar idd, ga echt ff naar een andere garage! Mijn zus had ook zoiets en bij een ander betaalde ze de helft minder!
Daar zijn we mee bezig, maar tnt niet veel geluk:x Hij is nu zelfs aan het kijken voor een lening, maar dat vind ik eigenlijk niet zo prettig, alleen om op vakantie te kunnen..... Beetje zonde vind ik,
Vind het echt onwijs veel geld! Kan je de onderdelen niet bestellen en ze door iemand anders in de avond uren laten vervangen?