Help!!! Frituurvet op graniet.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Dotty, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeft iemand voor mij een goede tip? Mijn vriend laat net de frituurpan vallen in de net nieuw betegelde tuin :$. We hebben er chinees graniet liggen en in de frituurpan zal vloeibaar vet. Met water en ontvetter krijgen we niks weg :(.

Wie kan me helpen???

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Met kokend water wegspoelen?

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
  4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Even een lapje stof erop leggen en dan strijken

5. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Wij hebben een keer frituurvet laten vallen op de vloer van het balkon en kregen het met gloeiend heet water en allesreiniger niet weg :(... Gelukkig had mijn moeder de gouden tip :)!! Onverdunde Dasty (Wibra) erover heen (goed veel), goed schrobben en dan wegspoelen met gloeiend heet water. Alles was weg :D!!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    theedoek bijv of vloeipapier of ander papier dat makkelijk opneemt zoals keukenrol kan uiteraard ook

7. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel!!! Morgen dus even naar de wibra in ieder geval. En vanavond ga ik er afwasmiddel (als we genoeg hebben) of zand of papier op doen (dat las ik in 1 van die linkjes). Hopelijk doet dat ook wat.

Ik weet dat het een ongeluk was van vriend, maar ik moet echt mijn best doen om niet boos te worden met alle hormoontjes en nesteldrang, haha.

Deel Deze Pagina