Heeft iemand voor mij een goede tip? Mijn vriend laat net de frituurpan vallen in de net nieuw betegelde tuin . We hebben er chinees graniet liggen en in de frituurpan zal vloeibaar vet. Met water en ontvetter krijgen we niks weg . Wie kan me helpen???
vetvlekken op graniettegel Girlscene - Vetvlekken (frituurvet) op graniet - Lifestyle TROS Radar - Toon onderwerp - Frituurvet-vlek op terras buiten Ik heb even google gebruikt... Geen idee wat werkt...maar er staat vanalles!
Wij hebben een keer frituurvet laten vallen op de vloer van het balkon en kregen het met gloeiend heet water en allesreiniger niet weg ... Gelukkig had mijn moeder de gouden tip !! Onverdunde Dasty (Wibra) erover heen (goed veel), goed schrobben en dan wegspoelen met gloeiend heet water. Alles was weg !!
Dank jullie wel!!! Morgen dus even naar de wibra in ieder geval. En vanavond ga ik er afwasmiddel (als we genoeg hebben) of zand of papier op doen (dat las ik in 1 van die linkjes). Hopelijk doet dat ook wat. Ik weet dat het een ongeluk was van vriend, maar ik moet echt mijn best doen om niet boos te worden met alle hormoontjes en nesteldrang, haha.