Ach meis toch, wat verschrikkelijk zeg.. Voel je echt niet schuldig meis, je was met je gedachten totaal ergens anders en dat is niet meer dan normaal, denk dat je het juist goed hebt gedaan dat je je dochtertje ergens anders hebt gebracht.. Er is ook ineens zoveel gebeurt.. Idd wel heel mooi nog dat je moeder je dochtertje heeft mogen kennen, zal ze vast heel blij mee zijn. Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijk periode.. knuff elies
Wat ontzettend rot voor je! Eerst helemaal gelukkig dat je dochter thuis is en dan dit vreselijke verlies er over heen. Misschien was het wel voorbestemd dat katja te vroeg is gekomen. Speciaal om nog even met haar oma samen te kunnen zijn! Heel veel sterkte gewenst in deze en komende tijden. Liefs Tezzz
Wat vreselijk voor je, gecondoleerd.... Je hoeft je zeker niet schuldig te voelen. Ik kan me voorstellen dat de link tussen jekindje en je moeder op dat moment erg lastig was... Het is goed zo hoor... Het is niet niks en je gaat daar op je eigen manier mee om. Je doet wat goed voelt. En welke keuze je dan ook maakt, het is altijd goed. Gelukkig heeft je moeder je kindje nog gezien. Dat is toch wel heel speciaal... Veel sterkte! Liefs
Heel veel sterkte meid. En voel je niet schuldig, het was iets wat je op dat moment gewoon moest doen.
Jeetje wat verschrikkelijk meid. Gecondoleerd met je verlies en heel veel sterkte toegewenst. Probeer op de een of andere manier het schuldgevoel los te laten. Jij hebt gedaan wat het beste was in deze situatie. Het zou voor jouw dochtertje ook niet fijn geweest zijn om jou zo verdrietig te zien terwijl je je moeder een mooi en waardig afscheid probeert te geven. Er zijn nou eenmaal dingen in het leven die je als volwassene moet doen en dan is het beter dat je kindje werd opgevangen door vriendinnen. Dikke knuffel
lieve schat heel erg veel sterkte voor nu en voor de komende tijd... ik leef echt met je mee.. maar je moet je niet schuldig gaan voelen hoor, je hebt toen gewoon gedaan wat jou het beste leek en wat waarschijnlijk ook het beste was, en ik begrijp heel goed hoe het voelt want toen wij zwanger waren en helemaal in de wolken, toen is mijn mannetjes zijn moeder overleden, bij ons is het een miskraam geworden maar kan toch je gevoel wel heel goed begrijpen hoor.. heeel veel sterkte.. dikke knuffel voor jullie gezinnetje
Ik weet niet goed wat ik nog toe kan voegen aan wat de rest al heeft gezegd, maar ik wil je veel sterkte wensen.
Meid wat een vreselijk nieuws! zo onverwacht en dat net na de geboorte van je dochtertje! het zou zo'n vrolijke tijd moeten zijn! Heel veelsterkte!
Meid ik wens je heel veel sterkte Ik weet hoe moeilijk het is maar nogmaals veel sterkte met dit grote verlies