Ik krijg echt tranen in m'n ogen zeg, wat heftig voor je! Erg fijn dat je mama d'r kleinkindje nog heeft mogen zien, maar dat is maar n schrale troost. Veel sterkte wijffie! Xx
Ik heb het gelukkig niet zelf meegemaakt, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen met het verlies van je moeder. Juist wanneer je zelf moeder wordt, wil je zóveel aan haar vragen en met haar delen. Dat jij dit niet meer kunt, lijkt mij heel moeilijk...
Ik heb het een aantal jaren terug meegemaakt met mijn vader! Was mijn alles! Hij lag in het ziekenhuis en was heel erg ziek... Ik had het niet verwacht... hij zou gewoon beter worden.. Het zou lang duren... maar het zou beter gaan... Hij was 58 jaar toen hij plotseling overleed... Een paar dagen voor mijn dochters verjaardag waar hij zo gek mee was! Hij had met de dokters een regeling getroffen want hij zou en moest op haar 2e verjaardag komen.. En hij mocht naar huis! 1 dagje... smorgens opgehaald worden en savonds weer terug... Ooh wat was ie blij! en wat keek hij er naar uit! Swoensdags zou ze jarig zijn... maar zaterdagsavond is hij overleden... De condeleatieavond zou op mijn dochters verjaardag zijn, maar dat hebben we een dag uitgesteld. Mijn vader is dan ook een dag later begraven... Ik vertel dit omdat ik denk dat je zeker heeeeeel blij moet zijn dat je moeder Katja nog gezien heeft.. Dat zal ze heeeeerlijk gevonden hebben! Ik snap je gemis... Het is ook veeeeeels te jong...! Ik begrijp wel wat mensen daarmee bedoelen... In de week van het overlijden moet je zo veel regelen... En de mensen komen allemaal nog... En dan moet je nog regelen wat er verder nog moet gebeuren... of met de as of welke grafsteen etc. En op een gegeven moment blijven mensen meer en meer weg...want het leven gaat door... Voor hen wel teverstaan! Want jij bent nog niet zo ver... En dan wordt het gemis nog even erger.... En dan de feestdagen... Ik wil je heeeeeeel veel sterkte wensen meid in deze moeilijke tijd... En voel je niet schuldig over Katja... want je hebt denk ik heeel juist gehandeld. Je had er in deze dagen niet voor haar kunnen zijn en ze heeft nu alles gehad wat ze nodig had. Super toch? Gecondoleerd... en als je iemand nodig hebt om even mee te kletsen of wat dan ook.. PB me maar...
Gecondoleerd meidje wens jullie allemaal heel veel sterkte met dit groot verlies. Dat jullie de kracht mogen vinden om dit verlies te kunnen verwerken. lover
Heel veel sterkte met het plotselinge verlies. Lijkt me heel zwaar en moeilijk te verwerken. Gecondoleerd.
hoi dieseltje2 weet jammer genoeg wat je nu door maakt. mijn moeder is op 11 november ook overleden. dit door een fout van de arts. gecondoleerd. als je wilt praten kun je me altijd mailen of een pb sturen. mischien kunnen we elkaar steunen in deze zeer moeilijke en emotionele tijd. jennefer
Heel veel sterkte bij dit verlies. En je moet je zeker niet schuldig voelen hoor dat je Katja even bij vriendinnen hebt ondergebracht. Je had even tijd nodig voor jezelf, en dat lijkt me niet meer dan logisch in deze situatie. Ik denk ook dat je het beste hebt gehandeld.