Wat doen jullie s'avonds als de kleintjes op bed liggen. Hier is het dan supergezellig (uuuuhhhhh), oftewel man kijkt tv en ik zit te laptoppen. Dus ik was eigenlijk opzoek naar wat leuke ideetjes! Ben erg benieuwd wat jullie allemaal doen!
Sporten! Op dinsdag en donderdag sport ik en op maandag en woensdag mijn man. Voordat we terug zijn en gedoucht hebben is het vaak al 21.30, dus dan is het inderdaad ff samen wat drinken, beetje tv kijken of computeren en niet veel later naar bed. Dus sorry, leuke ideetjes heb ik niet!
hier precies hetzelfde....laatste tijd sinds de pc boven stuk is zelfs op 2 verschillende verdiepingen hahaha (manlief is bezig hem te maken...)
hetzelfde! ik geef niets om tv kijken, dus pak ik iedere avond de laptop maar weer ik zoek eigenlijk nog een leuke hobby, want erg gezellig is het niet nee.....
Ik kijk wat tv of zit achter de laptop en doe vaak ook dingen in het huishouden omdat ik overdag werk. Mijn man is er niet in de avond dus ik kan doen en laten wat ik wil
Vaak kijkt man tv en laptop ik, maar sinds kort ben ik bezig achter de naaimachine, erg leuk om te doen.
de laatste tijd ben ik nogal uitgeblust en bankhangerig, maar normaal veel actiever. Sporten of even iets creatiefs doen aan de tafel, naaien ofzo... Manlief werkt vaak nog even door, of gaat sporten dus we doen wel ons eigen ding.
Haha, erg grappig om te lezen dat veel stellen hier op t forum precies hetzelfde doen! Bij ons zit hubje vaak tv te kijken of achter z'n Nintendo DS, ik zit er naast met de laptop of een puzzelboekje.
Hier zit de man achter de computer (hij is verslaafd aan World of Warcraft :x) En ik achter de laptop, voor de tv of aan tafel bezig met hobby'en. Schilderijtjes maken, sierarden maken, meubeltjes opknappen e.d. Dat is misschien wel een leuk idee! Of kleding maken met de naaimachine. Maar tips om gezellig iets samen te doen heb ik dus ook niet voor je
Mijn man werkt meestal 4 avonden en voordat ik klaar ben is het vaak tegen 21u. Na het werk overdag koken, eten, met Charlotte spelen, dan in bad of pyjama aan, nog flesje melk en nog even spelen en dan gaat ze naar bed. Dan ruim ik pas de tafel af en doe de afwas, fornuis, was in machine enz. Daarna even laptop of tv kijken, rond 22u komt mijn man dan thuis, nog even kletsen, wat drinken en tegen 24u naar bed. Dus veel bijzonders is het niet!
Hier staat de tv aan en meestal zitten we allebei met een laptop op schoot. Ik ben wel blij om te horen dat we zeker niet de enigen zijn!
mijn man werkt ´s avonds en ik zit op de bank met de laptop ik vind het wel prima, ben ´s avonds ook te moe om nog wat te ondernemen.
Vaak zitten we allebei op de bank met onze laptop. Of we kijken een filmpje. Heb een paar weken geleden een nintendo wii aangeschaft en dat is ook erg gezellig om te doen.
haha die van mij ook! ik speel het zelf ook wel eens, maar ik kan heel goed stoppen, hij is echt verslaafd. Maar inderdaad wij zitten beide met een laptop en soms zit ik achter de tv toch wel fijn te weten dat we niet de enige zijn!
Ik werk tot kwart over 7 of half 8.. Naar huis, eten en dan m'n meisje badderen en in de jama & GTST kijken en dan naar bed! En aangezien we momenteel verbouwing hebben is mijn mannetje daar en zit ik gezellig met m'n schoonmoeder voor de buis of we zitten samen aan tafel achter de laptop (Wij wonen tijdelijk bij schoonouders)
Allebei laptopperen! manlief is netwerkbeheerder. en als ik zijn netwerk wil raken moet ik zowat naakt voor hem gaan staan Tips? een nep openhaardje op de tv aanzetten en ervoor gaan liggen (grapje) Wij plannen wel veel leuke aafjes met vrienden en zorgen er ook voor dat de kindjes wel eens worden uitbesteed.